Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czytam i pisze j. polski

18-01-2012, 16:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60.30 zł     
Użytkownik topkan_pl
numer aukcji: 2042112001
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 21:06:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@gmail.com
tel: 793 [zasłonięte] 856
pn-pt 10-18

Prosimy zapoznać się ze stroną "O mnie" stanowi ona integralną część aukcji

Czytam i piszę j. polski

EduROM Czytam i piszę to pasjonująca interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadza dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania. Forma programu, oparta na zabawie, jest atrakcyjna dla dziecka. Różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narracje - dostosowane do wieku odbiorcy - swobodnie wprowadzają go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów (tzw. jednostek językowych). Jest to jedyny program dostępny na polskim rynku, wykorzystujący w tak przemyślany i konsekwentny sposób jednostki językowe, przy realizowaniu fabuły i konstrukcji ćwiczeń. Program Czytam i piszę jest w pełni dostosowany do polskiego systemu edukacyjnego. Pomyślany został jako program edukacyjny do samodzielnej pracy małego dziecka. EduROM Czytam i piszę to jedna z najlepszych propozycji w kategorii programów do nauki pisania i czytania, przewidziana także dla dzieci, które mają problemy z poprawnym opanowaniem tych umiejętności.

Nauka przez zabawę
Pracując z programem, dzieci uczestniczą w pasjonujących zabawach i grach językowych - rozwiązują rebusy, krzyżówki, tworzą rymowanki, labirynty, poznają piosenki i wierszyki, uzupełniają podpisy pod ilustracjami, porządkują rozsypanki wyrazowe, słuchają piosenek i wierszyków. Bawiąc się, niezwykle szybko i skutecznie przyswajają nowe umiejętności. Program zawiera zadania o wzrastającym poziomie trudności, rozwijające kreatywność dzieci oraz umiejętność kojarzenia pojęć, a także doskonalące koncentrację.

Animacje
Świetną zabawę gwarantują liczne kolorowe animacje, które wspomagają naukę. Dzieci mogą obejrzeć m.in., jak należy prawidłowo kreślić daną literę, mogą także zobaczyć fragmenty baśni J.Ch. Andersena. W programie znajdują się i takie animacje, które uruchamiają się tylko wtedy, gdy dziecko poprawnie wykona ćwiczenie, stanowią tym samym doskonałą nagrodę. Jednym z udogodnień programu jest możliwość wydruku wielu materiałów pomocniczych, np. liniatury do ćwiczeń w pisaniu, zawierającej wzorzec danej litery, czy tekstów piosenek, wierszyków i bajek.

Inteligentne rozwiązania

Opcja podpowiedzi - podczas wykonywania ćwiczeń program dostosowuje materiał do umiejętności i wiadomości dziecka. Polecenia dźwiękowe, aby ułatwić samodzielną pracę dziecka z programem, wszystkie polecenia oraz opisy zostały nagrane i mogą być w dowolnej chwili wielokrotnie odsłuchane przez dziecko. Wyniki - na bieżąco można śledzić osiągnięcia dzieci na poszczególnych etapach gry i w każdym ćwiczeniu oddzielnie.

Atrakcyjna fabuła
Głównymi bohaterami programu są Zuzia i Antek. To oni właśnie podejmują się wyprawy po zaczarowane przedmioty, potrzebne do odzyskania znikających na całym świecie liter. Działają w porozumieniu z profesorem Grafologusem, który chce przywrócić na świecie litery, ale niezbędne mu są do tego następujące przedmioty: złota czcionka, woda życia, gęsie pióro oraz perłowy atrament. W trakcie gry Zuzia i Antek - a wraz z nimi użytkownicy programu - przenoszą się w różne okresy historyczne oraz miejsca geograficzne, aby zdobyć wyznaczone przedmioty. Dzięki temu przy okazji nauki czytania i pisania dzieci zdobywają szeroką wiedzę z wielu różnych dziedzin.

Kolejne etapy gry Czytam i piszę
  • Litery - w czasach Gutenberga.
  • Wyrazy - w starożytnym Egipcie
  • Zdania - spotkanie z Janem Chrystianem Andersenem
  • Teksty - mityczna Atlantyda
  • Ortografia
Dodatkowe wyposażenie programu stanowi słowniczek obrazkowy, zawierający wyrazy, których pisownia mogłaby sprawić dziecku trudności. Dostępne są również dwie gry ortograficzne.

Główne cechy programu:

  • 176 różnorodnych zadań;
  • ponad 200 multimedialnych stron;
  • połączenie zabawy i nauki;
  • staranne opracowanie metodyczne;
  • zróżnicowany stopień tr

RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego