Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CZYNNIKI INTELEKTUALNE a KSZTAŁCENIE PLASTYCZNE

18-01-2014, 16:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 zł     
Użytkownik net-mart
numer aukcji: 3865294465
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-01-2014 21:59:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"BADANIA nad CZYNNIKAMI INTELEKTUALNYMI WARUNKUJĄCYMI KSZTAŁCENIE PLASTYCZNE", T.RUDOWSKI; PSEP; WARSZAWA; nakład : 1 000 ; stan : db : pieczątki ; przesyłka polecona : 8,00 zł.


SPIS TREŚCI :

Wstęp....3


C Z Ę Ś Ć I

1. Strukturalno - systemowe ujęcie programów zajęć z twórczości plastycznej dla uczniów o zróżnicowanym poziomie umysłowym ..... 9

2. Zarys dwóch koncepcji programów wraz z teoretycznym modelem poznania estetycznego w plastyce .....52

3. Wybrane rodzaje cech charakteryzujących podstawowe elementy formy plastycznej............ 56

4. Wzory kwestionariuszy wywiadu.................................. 65

5. Arkusz wykazu wybranych zasad estetycznych w twórczości plastycznej /wersja skrócona/................73

6. Bibliografia................................................... 74


C Z Ę Ś Ć II

Ogólne informacje o programie badań............................ 75

1. Koncepcja programu............................................. 76

2. Informacje o realizacji koncepcji programu - wprowadzenie................................................... 78

3. Założenia programowo - metodologiczne badań empirycznych ....... 82

4. Hipotetyczny model układu zmiennych............................ 85

5. Wskaźnikowanie 1 skale pomiaru....... 86

6. Testowanie hipotez badawczych................................... 92

7. Wybrane procedury statystyczno - metodologiczne................ 93

8. Przykłady tematów zrealizowanych wg koncepcji programu......... 96

9. Guilfordowska teoria myślenia twórczego jako przyczynek do budowy testu na pomiar poziomu oryginalności myślenia estetycznego /POME/............ 102

10. Wybrane zasady budowy testu na POME............................ 106

11. Instrukcja do testu na pomiar POMB............................. 109

12. Wybrane zagadnienia struktury uzdolnień w problematyce badań własnych -wprowadzenie ... 110

13. Teoretyczne podstawy budowy testu Rayena oraz Inwentarza Osobowości Sysencka dla potrzeb badań własnych ................. 112

14. Charakterystyka badanych prób................................., 129

15. Analiza wyników badań związków i zależności wybranych cech /czynników/ osobowości uczniów uzdolnionych plastycznie i ich nauczycieli przedmiotu "plastyka"..............................135

16. Wnioski i uwagi końcowe........................................ 149

17. Bibliografia................................................... 155
18. Objaśnienie niektórych terminów................................ 157