Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czym jest projektowanie wystaw

07-02-2014, 16:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 66 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 3867245384
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 07-02-2014 16:13:20

Dodatkowe informacje:
Ujęcie: praktyka
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 029 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto

Pobranie


 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 


Czym jest projektowanie wystaw
(oryginalnie: What is Exhibition Design)
Lorenc Jan, Skolnick Lee, Berger Craig

Wydawnictwo: ABE Dom Wydawniczy
wydanie 2008 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8000-9
Tłumaczenie: Ruzik-Kulińskan Urszula
Format: 16.9x22.0cm
Ilość stron: 256
Oprawa: Miękka

Opis książki Czym jest projektowanie wystaw:
Publikacja "Czym jest projektowanie wystaw?" to najlepszy przewodnik po licznych aspektach tej dynamicznie rozwijającej się dziedziny. Porusza wszystkie zagadnienia, jakie wiążą się z przestrzennymi bądź graficznymi rozwiązaniami, dotyczącymi miejsc i obiektów. Począwszy od krótkiej historii projektowania przestrzeni wystawienniczych, książka porusza wszelkie zagadnienia, jakie dotyczą tematu, włączając najbardziej współczesne rozwiązania. Nie zapomina o efektywnej komunikacji z odbiorcą i wpływie rozwoju technologii na design. Autorzy zastanawiają się, co tworzy wystawę, i odkrywają granice między przestrzenią wystawienniczą, przestrzenią publiczną a sztuką.


okładka