Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czym jest marketing? Alvin J. Silk

12-03-2012, 8:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 2117601454
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 5   
Koniec: 13-03-2012 19:40:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta, segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie, opracowywanie nowych produktów i usług, rozszerzanie linii produktów, wycena i wartość marki, kanały i sieci dystrybucji, strategia ustalania cen zapewniająca rentowność, zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta.

Stron 340, Rebis


Czym jest marketing? Alvin J. Silk