Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CZYM JEST BRANDING ? - HEALEY - NOWA !!!!!

24-01-2012, 6:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 81 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2007592398
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 18-01-2012 12:07:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
Warszawa

Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl
Pracujemy:
od pon. do piątku

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
CZYM JEST BRANDING
 

CZYM JEST BRANDING ? - HEALEY - NOWA !!!!!

Autor: M. Healey
Wydawca: ABE Dom Wydawniczy
Rok wydania: 2008
Okładka: Miękka
Wymiary: 170 x 220
Ilość stron: 256
ISBN:[zasłonięte]978-83380-28-3

Cena detaliczna: 99,75
v
Opis: W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką. Struktura Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć. Portfolio Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi. Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Matthew Healey w książce pt. "Czym jest branding" opisuje problematykęzwiązaną z marką. Książka podzielona jest na trzy główne obszarytematyczne: problematyka, struktura, portfolio i studia przypadków. Wpierwszej części Autor scharakteryzował pojęcie brandingu, sposóbdziałania marki oraz problemy z własnością marki. Opisał również procesrozwoju i konsekwencje wprowadzania zmian do marki. Autor porusza równieżproblemy związane z ochroną znaku towarowego i własnością intelektualną. Wdrugiej części dotyczącej struktury, Autor przedstawił kluczowe korzyści zpozycjonowania, jak również aspekty związane z: pomysłami, wartościami,stylem życia. W sposób bardzo dokładny scharakteryzował sposób tworzeniamarki. Poruszył również kwestie związane z różnymi formami marketingu. Wostatniej części przedstawił bogatą listę przykładów firm, które odniosłysukces dzięki stosowaniu odpowiedniej kampanii. Zaprezentował równieżrealne problemy, które pojawiły się w tych przedsiębiorstwach oraz sposobyich przezwyciężenia. Książka godna polecenia, bardzo bogato ilustrowana.Ta książka z pewnością dostarczy inspiracji stymulujących rozwój pomysłówz tego zakresu, jak również wskaże kierunek rozwiązywania problemów, którepojawiają się w tym obszarze.

Dr inż. Joanna Paliszkiewicz Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.