Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czy Twoje dziecko jest przygotowane na...

19-01-2012, 21:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998828784
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 14-01-2012 04:51:31
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Czy Twoje dziecko jest przygotowane na spotkanie ze szkołą?

Czy Twoje dziecko jest przygotowane na spotkanie ze szkołą?

Wydawnictwo: OnePress



Przygotuj swoje dziecko na pójście do szkoły

  • Poznaj temperament i określ predyspozycje dziecka
  • Wybierz właściwą szkołę
  • Naucz się bawić ze swoim dzieckiem

Początek nauki w pierwszej klasie jest dla dziecka bardzo ważnym momentem. Zmiana otoczenia, nowe znajomości i nowe obowiązki -- do tego trzeba je odpowiednio przygotować. Każde dziecko ma inny temperament, inne predyspozycje i inaczej poznaje świat. Rolą rodziców jest poznanie psychiki dziecka i wskazanie mu odpowiedniej drogi.

Książka "Czy Twoje dziecko jest przygotowane na spotkanie ze szkołą?" przeznaczona jest dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym, którzy poświęcają im uwagę, starają się zrozumieć ich zachowanie i podchodzą do rodzicielstwa w sposób odpowiedzialny. Dowiecie się z niej, jak ukierunkować swoje dziecko, wybierając odpowiednią szkołę, wzmacniając jego wiarę w siebie i ucząc je komunikacji z innymi ludźmi.

Książka jest przeznaczona dla rodziców, którzy przygotowują swoje dziecko do wielkiej zmiany w życiu całej rodziny -- rozpoczęcia szkoły. Pomaga rodzicom doskonale poznać przyszłego pierwszoklasistę, lepiej zrozumieć jego zachowanie i sprawdzić, czy dojrzał do tego, aby iść do pierwszej klasy. Książka stanowi również pomoc dla wychowawców przedszkolnych, którzy mają olbrzymi udział w przygotowaniu dziecka do pierwszej klasy.


Spis treści:

Przedmowa (7)

Rozdział 1. Poddaj swoje dziecko testowi (9)

Rozdział 2. Dziecko i ludzie (11)
Potrzeby, temperament, charakter, umiejętności społeczne, mowa, komunikacja

  • 2.1. Sposób ustalania temperamentu dziecka (14)
  • 2.2. Jak oceniacie swoje dziecko (16)
  • 2.3. Z czym kojarzy się Wam słowo "dziecko"? (19)

Rozdział 3. Komunikacja (31)

  • 3.1. Jak dziecko uczy się reguł komunikacji (31)
  • 3.2. Test rodzicielski (34)
  • 3.3. Rozwój percepcji, poznawania i mowy (36)
  • 3.4. Czy wiecie, że pomagacie pisać scenariusz życia swojego dziecka (39)

Rozdział 4. Szkoła i nauka (47)

  • 4.1. Przygotowania do szkoły (49)
  • 4.2. Miarodajne wskaźniki służące określeniu dojrzałości do szkoły (56)
    • 4.2.1. Zdolności ruchowe (59)
    • 4.2.2. Motoryka duża (59)
    • 4.2.3. Motoryka mała, czyli zręczne paluszki (60)
  • 4.3. Dziecko i szkoła (67)
  • 4.4. Ile jest rodzajów inteligencji? (71)
  • 4.5. Typy inteligencji według Howarda Gardnera (72)
  • 4.6. O stylach uczenia się (77)
  • 4.7. Zwiększanie u dziecka odporności psychicznej i zaufania do samego siebie (84)
  • 4.8. O uczeniu się ogólnie (86)
  • 4.9. Czym jest efektywna i zdrowa nauka? (88)
    • 4.9.1. Sensowność (89)
    • 4.9.2. Odpowiedniość do wieku i możliwości dziecka (89)
    • 4.9.3. Spokój (90)
    • 4.9.4. Rytm i regularność (94)
    • 4.9.5. Możliwość wyboru (96)
    • 4.9.6. Współuczestnictwo i współpraca (96)
    • 4.9.7. Motywujący system oceniania (97)
  • 4.10. Teorie nauki (98)
    • 4.10.1. Teoria przetwarzania informacji (98)
    • 4.10.2. Teoria mózgowo-asocjacyjnego (skojarzeniowego) uczenia się (99)
  • 4.11. Mózg i uczenie się (100)

Rozdział 5. Dziecko i zmysł orientacji (109)

  • 5.1. Orientacja ze względu na osobę (110)
  • 5.2. Orientacja ze względu na miejsce (111)
  • 5.3. Orientacja ze względu na czas (112)

Rozdział 6. Dzieci i telewizja (113)

Rozdział 7. My, dzieci i otaczający nas świat (117)

  • 7.1. Pozytywne wyrażanie (117)
  • 7.2. Wolność i uzależnienie (118)
  • 7.3. Odpowiedzialność (120)
  • 7.4. Czego powinniśmy nasze dzieci nauczyć? (121)
  • 7.5. Dziesięć przykazań rodzica (123)

Rozdział 8. Radosne dziecko (125)

  • 8.1. Zdrowie (126)
  • 8.2. Integracja (129)
  • 8.3. Metody (134)
    • 8.3.1. Wideotrening (134)
    • 8.3.2. Metoda Feuersteina (135)
    • 8.3.3. Metoda B. Sindelarovej (135)
    • 8.3.4. Trening sprawności percepcyjnych i motorycznych (135)
    • 8.3.5. Metoda Dennisona (136)
    • 8.3.6. Biofeedback (136)
    • 8.3.7. Kinezjologia (137)

Rozdział 9. Wybór szkoły (139)

  • 9.1. Szkoła szkole nierówna (139)
    • 9.1.1. Czym jest pedagogika waldorfska? (139)
    • 9.1.2. Nauczanie i wychowanie według Marii Montessori (141)
    • 9.1.3. Plan daltoński (147)
  • 9.2. Co trzeba wiedzieć, dokonując wyboru szkoły? (148)

Rozdział 10. Gry i ćwiczenia (151)

  • 10.1. Komputer i telewizja (154)
  • 10.2. Orientacja w przestrzeni (157)

Zakończenie (177)

Dodatek A Bibliografia (179)

Dodatek B Użyteczne adresy (181)

Dodatek C O autorkach (201)

Skorowidz (203)

Czy Twoje dziecko jest przygotowane na spotkanie ze szkołą?

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje