Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czy tu czy tam, czytam - Barańska M.

07-05-2014, 16:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4200513705
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 07-05-2014 16:20:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30

Czy tu czy tam, czytam. Teksty kształcące czytanie ze zrozumieniem dla klas II-IV

Autor: Barańska M.

 

Wydawca: Harmonia

Wydanie, Rok wyd: I, 2012

Ilość stron: 96

Format: 20,5 x 29,0 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13460  

Opis:

Książka "Czy tu, czy tam czytam!" zawiera 20 testów kształcących umiejętność czytania ze zrozumieniem. Wszystkie testy mają taką samą konstrukcję. Składają się z tekstu, pytań dotyczących jego treści oraz odpowiedzi podanych do wyboru. Niektóre teksty są fragmentami książek stanowiących literaturę dla dzieci, inne pochodzą z publikacji popularnonaukowych. Testy podzielono na trzy części. Pierwsza część zawiera 5 najłatwiejszych testów, druga część składa się z 10 testów o średnim stopniu trudności, trzecia część to 5 najtrudniejszych testów. W początkowych testach zastosowano pewne ułatwienie: jeśli na dane pytanie należy odpowiedzieć, wybierając więcej niż jedną odpowiedź, to polecenie zawiera informację, ile odpowiedzi należy wskazać. Z ułatwień tych zrezygnowano w kolejnych testach; w nich dziecko samodzielnie decyduje, ile odpowiedzi zaznaczyć. Testy kształcące umiejętność czytania ze zrozumieniem można wykorzystywać podczas lekcji z całą klasą, w czasie zajęć pozalekcyjnych, na które uczęszczają dzieci lubiące tego typu zadania, a także w pracy z uczniami wymagającymi szczególnej pomocy w zdobywaniu umiejętności szkolnych.