Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CZUJNIK TESTER MIERNIK GRUBOSCI LAKIERU + DumpOff

29-02-2012, 3:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 29 zł      Aktualna cena: 29 zł     
Użytkownik cybarseba
numer aukcji: 2088715178
Miejscowość Toruń
Kupiono sztuk: 3    Licytowało: 3    Wyświetleń: 136   
Koniec: 09-02-2012 00:23:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Do każdej sztuki AT500 na tej aukcji dodajemy
jedną sztukę DumpOff o warości 11 zł

Połóż DumpOff przed przednią szybą na pulpicie, zaczekaj 3 na aktywację ok 3 dni i ciesz się brakiem pary przez całą zimę

pochłaniacze możesz obejrzeć

na innych naszych aukcjach

DumpOff producent marse


Marse ul.Szkolna 49 87-122 Grębocin k/Torunia PL879[zasłonięte]8525

Tel.605 368 902

Email: [zasłonięte]@onet.pl
[zasłonięte]@cyberia.pl

Przedpłata na konto:

0 zł - list polecony priorytetowy

15 zł - kurier "Siodemka"

Pobranie

17 zł - Paczka priorytet (Poczta Polska)

konto bankowe:

(ING Bank Śląski S.A.) 38 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]979[zasłonięte] 6527 3116


23 tysiące komentarzy o

miernikach lakieru!


Analogowy Miernik Grubości lakieru Samochodowego

Tytuł jednego z najlepszych gadżetów pod choinkę

wg. gazety motoryzacyjnej Wysokie Obroty


Model AT500 + DumpOff

Zestaw tylko na tej aukcji


Zdobywca pierwszego miejsca w testach prestiżowego tygodnika motoryzacyjnego Motor



pokazywany w

Polecany przez :

Jeden z najlepszych gadżetów pod choinkę w gazecie wysokieobroty

Film jak działa na dole aukcji

Mierniki w przeciwieństwie do konkurencyjnych produktów z serii Bit nie rysują lakieru. Taka informacja podana została w gazecie motoryzacyjnej Motor

oto zrzut gazety

Opis miernika

AT500 to znane opatentowane urządzenie magnetyczne polskiej firmy Marse służące do zlokalizowania wszelkich prac blacharsko-lakierniczych pod błyszczącym lakierem naszego samochodu.

Nie trzeba opisywać z czego wykonany jest AT500. Symbol oraz firma świadczą o wysokiej jakości towaru, każdy tester posiada gwarancję 3 lata, a przed sprzedażą jest dokładnie testowany. Każdy tester nawet z minimalną skazą jest przeznaczony do kasacji dzięki temu firma cieszy się dobrą opinią nie tylko w Polsce. Testery wykonywane są technologią maszynową! Symbol AT500 został zastrzeżony w Urzędzie patentowym Z-311672.

Kupując tester w oryginalnym opakowaniu masz pewność że trzymasz w ręku oryginalny towar z gwarancją jakości. Niebawem firma wprowadza hologram zabezpieczający dzięki czemu skutecznie uda nam się jeszcze bardziej wyeliminować z rynku podrabiany towar.

Tester pozwoli zlokalizować najdrobniejsze poprawki blacharsko-lakiernicze nie naruszając w żadnym stopniu powłoki lakierniczej, co za tym idzie, pozwoli wynegocjować niższą cenę samochodu, który planujemy zakupić.

Nie trudno sobie wyobrazić, jakie niebezpieczeństwa na nas czyhają jeżdżąc wcześniej połamanym samochodem



Co można sprawdzić testerem AT500?

I. CZY ELEMENT KAROSERII JEST ORYGINALNY – Tester jest tak wykonany ze jeżeli bedziemy mieli doczynienia z wymianą pogniecionego elementu na nowy w serwisie tester nam to wskaże ponieważ nikt nie jest w stanie dopasować taką samą grubość lakieru jak fabryka na elementach nieoryginalnym zawsze warstwa lakieru będzie cieńsza jeśli element został zakupiony na złomie i przemalowany wtedy warstwa lakieru bedzie zdecydowanie grubsza.

II. KTÓRE ELEMENTY BYŁY WYMIENIONE I LAKIEROWANE – w miejscach spawania , lakiernicy wyrównują powierzchnie szpachla i potem lakierują - w tych miejscach lakier ma grubość grubość ponad 300um więc jest znakomicie wykrywane przez tester.

III. KTÓRE ELEMENTY BYŁY NAPRAWIANE PROSTOWANE I NASTĘPNIE SZPACHLOWANE – elementy, które zostały poddane naprawie (klepaniu) są szpachlowane i lakierowane w takich miejscach grubość lakieru to ponad 500um tester AT500 bez najmniejszego problemu wychwytuje takie miejsca.

IV. SPRAWDZISZ CZY AUTO MA PRZEBITE NUMERY NADWOZIA

– w miejscach gdzie znajdują się numery nadwozia grubość lakieru to od 100 um. - 150um. Przy numerach przebijanych mamy doczynienia ze szpachlą. Pamiętać należy, że złodzieje wymieniają duże części nadwozia z numerami i spawają w miejscach trudno dostępnych.

V. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY MÓWI PRAWDĘ – osoba sprzedająca samochód po wypadku, najczęściej nie przyznaje się do tego, albo mówi, że było tylko lekkie otarcie dlatego samochód był lakierowany. Byliśmy w kilku przypadkach świadkami kiedy auto miało książkę serwisową sprzedawane było jako bezwypadkowe jednak po przebadaniu okazało się ze samochód było po dachowaniu.


FILM

zobacz film jak działa miernik lakieru

kliknij na obraz z boku

Przeczytaj artykuł o AT500 - AutoŚwiat

AutoŚwiat 1

AutoŚwiat 2

ZDJĘCIA Z GAZETY MOTORYZACYJNEJ MOTOR

kliknij na zdjęcie aby powiększyć


______________________________________________________________________________________________

Masz problemy z zaparowanymi szybami ???

na naszych innych aukcjach polecamy
samochodowe pochłaniacze wilgoci

Wystarczy położyć produkt przed szybą zaczekać 3 dni i na 3 miesiące zapominamy o zaparowanych szybach. Produkt skutecznie wchodzi w reakcję z parą likwidując ją