1. ZASTOSOWANIE.
Czujnik PASCAL powstał jako alternatywa ,która może zastąpić podłączenie autoalarmu do wyłączników krańcowych. Czujnik bada dwa zjawiska jakie występują podczas otwierania drzwi w samochodzie. Następuje wówczas wyrównanie ciśnienia oraz spadek napięcia na akumulatorze wywołany zapaleniem się oświetlenia wewnątrz pojazdu.
2. MONTAŻ URZĄDZENIA.
Podczas montażu czujnika należy zwrócić uwagę aby detektor czujnika ciśnienia nie był niczym
przesłonięty a powietrze z kabiny miało do niego swobodny dostęp. Zasilanie do czujnika należy
podłączyć bezpośrednio z akumulatora ponieważ tylko wtedy będzie działał czujnik spadku napięcia
3. OPIS TRYBÓW PRACY ustawianych zworami.
Wyboru konfiguracji dokonujemy przez zdjęcie lub założenie zwór w czujniku
WAŻNE! konfiguracje wykonujemy przy odłączonym zasilaniu czujnika
Tryb 1 (fabryczny) zworka 1 i 2 założone. - Wykrycie spadku napięcia załącza masę na wyjściu przez 1 sekundę - Wykrycie zmiany ciśnienia załącza masę na wyjściu przez 1 sekundę Tryb 2 zworka 1 i 2 ściągnięte .
- Wykrycie zmiany ciśnienia i spadku napięcia w ciągu 10 sekund załącza masę na wyjściu przez 1 sekundę Tryb 3 zworka 1 założona, zwora 2 ściągnięta. - Wykrycie spadku napięcia załącza masę na wyjściu przez 1 sekundę
Tryb 4 zworka 1 ściągnięta, zwora 2 założona. - Wykrycie zmiany ciśnienia załącza masę na wyjściu przez 1 sekundę
4. OPIS DZIAŁANIA
Po załączeniu zasilania czujnik przez 5 sekund jest nieaktywny. Dioda LED zielona sygnalizuje zadziałanie detektora ciśnienia
Dioda LED czerwona sygnalizuje zadziałanie detektora spadku napięcia
WAŻNE ! Fabrycznie czujnik wyposażony jest we wtyczkę umożliwiająca podłączenie czujnika bezpośrednio do specjalnego gniazda w alarmach AMT: Forteca BP, Interno, Forteca CAN, Forteca
|