PRODUCENT PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH I ARTYKUŁÓW MOTORYZACYJNYCH
AUTO-MAG POLAND
OFERUJE
NAJDOKŁADNIEJSZY DOSTĘPNY NA RYNKU DYNAMOMETRYCZNO-MAGNETYCZNY
MIERNIK-TESTER GRUBOŚCI LAKIERU
AUTO-LAK-TEST Bit 3003
NIŻEJ OPINIA EKSPERTÓW GAZETY AUTO ŚWIAT ORAZ FILM ANIMACYJNY .
KUPUJĄC U NAS , KUPUJESZ W SPRAWDZONEJ I RZETELNEJ FIRMIE , KTÓRA ISTNIEJE NA RYNKU OD 1989 ROKU .
NASZE TESTERY NIE RYSUJĄ
LAKIERU I NIE POZOSTAWIAJĄ
CZARNYCH KÓŁEK NA JASNYCH
NA JASNYCH I CIEMNYCH LAKIERACH
SPRAWDŹ OPINIĘ OSÓB KTÓRE NAM ZAUFAŁY!!!
NOWOŚĆ TESTER Z TEFLONOWĄ OSŁONĄ NA MAGNESIE
UWAGA; W związku z zapytaniami małej grupy naszych Klientów , czy produkujemy testery z miękką podkładką ? i chęcią zakupu takich testerów, informujemy, że na tej aukcji przedstawiamy nasz nowy tester (AUTO-LAK-TEST BiT 3003 z zielonymi zatyczkami) z płaskim magnesem z specjalną teflonową nakładką. Teflonowa nakładka jest z teflonu najwyższej jakości i znakomicie nadaje się na kontakt z lakierem pojazdu; nie "łapie" brudu i piasku, nie rysuje lakieru nie ulega przetarciu i sprasowaniu. Nie stosujemy elastomerowych ani gumowych podkładek choć są tańsze i bardziej dostępne, bo elastomer i guma podlega procesowi starzenia i łatwo przykleja się brud i piasek a po pewnym czasie ulegają sprasowaniu i przetarciu przez co pomiar jest niedokładny.
Urządzenia AUTO-LAK-TEST bit 3003 służą do nieniszczącego pomiaru grubości powłoki lakierowej z dokładnością do 25 mikronów, oraz szybkiego i precyzyjnego sprawdzania , czy pojazd jest po wypadku . Urządzenie nie wymagają zasilania , kalibrowania i można używać przez wiele lat. Nasz firma daje dożywotnią gwarancję na magnes , bo siła magnesu zmniejsza się po 100-tu latach o 1%.
Tester wykrywający auta powypadkowe !!!!
Nasze urządzenia są miernikami i testerami bo spełniają funkcję mierzenia i testowania . Służą do wykrywania niewidocznych gołym okiem grubości powłok lakierowych na pojazdach samochodowych z blachy stalowej i stalowej ocynkowanej . Tester pozawala stwierdzić , czy pod pięknym lakierem nie kryje się auto po poważnym wypadku .
POMIAR TESTEREM
Pomiar grubości lakieru i szpachli , polega na dotykaniu końcówką testera z magnesem powierzchni badanej ( powierzchnia musi być czysta i bez kurzu ). Ruchem jednostajnym (nie szybko) odciągamy tester , aż do momentu kiedy magnes oderwie się od powierzchni badanej . W czasie tej czynności wysuwa się kolorowa skala ( patrz na zdjęcia poniżej , wystarczy kliknąć na zdjęcie by powiększyć obraz ). Grubość powłoki lakierowej odczytujemy w mikronach z dokładnością do 25 mikronów. Wynikiem pomiaru jest , najwyższe wskazanie na skali testera i tym także momencie następuje automatycznie chowanie się skali . Niżej znajdziesz opis co poszczególne kolory oznaczają .
POSZCZEGÓLNE KOLORY NA SKALI OZNACZAJĄ ;
Kolor niebieski - powłoka o grubości od 0,0 do 100 mikronów – cienka powłoka lakierowa (lakier położony bez podkładu lub wielokrotnie polerowany)
Kolor zielony - powłoka o grubości od 100 do 200 mikronów dla lakierów oryginalnych . Uwaga ; w nowszych modelach samochodów , grubość 180 mikronów może świadczyć o cienkiej warstwie drugiego lakieru .
Kolor żółty - powłoka o grubości od 200 do 300 mikronów - po naprawach lakierniczych (''drugi lakier'').
Kolor czerwony - powłoka o grubości od 300 do 520 mikronów – powierzchnia po naprawach blacharskich + drugi lakier .
Kolor czarny - powłoka o grubości od 520 do 750 mikronów – powierzchnia szpachlowana i lakierowana ( ilość szpachli około 0,5 mm ).
NASZYM TESTEREM SPRAWDZISZ
1. CZY LAKIER JEST ORYGINALNY ( grubość lakieru oryginalnego od 100 do 200 mikronów ) 2. SPRAWDZISZ GRUBOŚĆ LAKIERU (pomiar z dokładnością 25 mikronów ) 3. SPRAWDZISZ GRUBOŚĆ SZPACHLI 4. ZNAJDZIESZ MIEJSCA PO NAPRAWACH BLACHARSKICH 5. SPRAWDZISZ POLE NUMEROWE NADWOZIA 6. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY MÓWI PRAWDĘ 7. TESTER POZWALA NA NEGOCJACJĘ CENY GDY STWIERDZIMY , ŻE POJAZD W NIEWIELKIM STOPNIU BYŁ LAKIEROWANY.
Tester AUTO-LAK-TEST Bit 3003 jest produkowany przez Naszą firmę i jest całkowicie naszym produktem . Nasze testery są owocem kilkuletnich prób i badań , aby były dokładne i bezawaryjne przez wiele lat . Były poddawane wielokrotnym modyfikacjom i zmianom. Prace nad udoskonalaniem naszych mierników trwają do dzisiaj i każdy nowy model ma udoskonalenia niewidoczne na pierwszy rzut oka, każdy klient w Polsce otrzymuje taki sam produkt jaki wysyłamy na eksport . Każdy tester jest kalibrowany i sprawdzany elektronicznie podczas produkcji . Posiada kolorową skalę w mikronach naniesioną na zewnętrzną część testera , która bardzo ułatwia odczyt grubości lakieru lub szpachli , nawet tym , którzy pierwszy raz mają do czynienia ze sprawdzaniem samochodu .
NAJCZĘŚCIEJ SZPACHLOWANYMI MIEJSCAMI SĄ ;
a) krawędzie błotników i drzwi
b) podszybia przód i tył
c) dach nad drzwiami i szybami
d) miejsca przy reflektorach
e) krawędzie maski i bagażnika
f) podłoga bagażnika i słupki drzwi
g) miejsca przy zderzakach i amortyzatorach
Dokładność i precyzja pomiaru naszych testerów została sprawdzona i opisana przez ekspertów gazety AUTO-ŚWIAT w numerze 14.04.2008 | Artykuł z wydania 4/08 str. 28 | Autor: AJ
Eksperci przy sprawdzaniu naszych testerów byli zaskoczeni , że dokładność pomiaru naszych testerów jest porównywalna z testerami elektronicznymi . Prosimy o zapoznanie się z opinią ekspertów .
Do produkcji AUTO-LAK-TEST Bit 3003 używamy wysokiej jakości materiałów , które zapewniają długoletnią powtarzalność pomiaru bez kalibrowania . Dajemy 3-letnią gwarancję na tester , co świadczy o jego wysokiej jakości . Części użyte w naszym testerze, są naszej produkcji i produkujemy przy użyciu naszych matryc i maszyn .
Nie używamy i nie przerabiamy długopisów dostępnych w sklepach z art. Szkolnymi .
Kilka słów na temat historii mierników magnetycznych .
Mierniki magnetyczne nie są niczym nowym , bo zostały wymyślone przed pierwszą wojną światową i służyły do precyzyjnego pomiaru powłok niemagnetycznych na blachach i konstrukcjach stalowych . Zastosowane były już np; we Francji przy zabezpieczaniu antykorozyjnym wieży EIFFELA . Zastosowane w tamtych latach magnesy ferrytowe z czasem zmieniały swój magnetyzm i mierniki magnetyczne były wtedy niedokładne i wymagały kalibrowania oraz sprawdzania dokładności pomiaru .
Dopiero w latach 70-tych XX wieku po zastosowaniu magnesów neodymowych wzrosła dokładność mierników magnetycznych do 5-ciu mikronów wprowadzono także odczyt cyfrowy i wzrosła długowieczność mierników i powtarzalność pomiaru , obecnie nie wymagają wielokrotnego kalibrowania (kalibruje i sprawdza się wielokrotnie tylko w czasie produkcji)
JEŚLI STWIERDZISZ , ŻE TO CO PISZEMY O NASZYCH TESTERACH JEST
NIE PRAWDĄ MOŻESZ ZWRÓCIĆ TESTER DO DWÓCH TYGODNI !!!
MY ODDAMY PIENIĄDZE ZA TESTER .
Osoba która twierdzi , że nie ma testerów magnetycznych mierzących w mikronach to albo nie chodził do szkoły podstawowej albo świadomie i celowo wprowadza w błąd swoich klientów , dla osiągnięcia korzyści finansowych .
Ta sama osoba zapewniająca , że nie wymyślono jeszcze mierników magnetycznych mierzących w mikronach , ośmiesza się , kłamie i oszukuje innych i ma na pewno w tym konkretny cel ... Każdy może znaleźć w internecie testery magnetyczne mierzące w mikronach nawet są takie , które mierzą z dokładnością do 5-ciu mikronów i mają wyświetlacz elektroniczny .
Trochę fizyki . Każde zjawisko w fizyce , można zmierzyć bardzo dokładnie przy użyciu nawet prostych urządzeń w których zastosowane są proste materiały posiadające stałą zmienną zależność od warunków w jakich zostały użyte np ;
rtęć , alkohol , został wykorzystane w termometrze do pomiaru temperatury , bo zawsze powiększają swoją objętość tak samo wraz ze wzrostem temperatury, włos ludzki został wykorzystany w higrometrze , do pomiaru wilgotności powietrza , bo wydłuża się wraz ze wzrostem wilgotności powietrza, sprężynę , wykorzystano w wadze , do ważenia towarów w wadze sprężynowej ,
sprężynę , wykorzystano także w dynamometrze , do mierzenia siły , magnesem , można zmierzyć precyzyjnie grubość powłoki nie magnetycznej na stali , bo siła przyciągania zmniejsza się wraz ze wzrostem grubości powłoki . Nasze mierniki są połączeniem dynamometru i magnesu i dlatego są miernikami dynamometrczno-magnetycznymi a ich dokładność pomiaru jest wynikiem jakości i precyzji wykonania .
Można tu jeszcze wymieniać inne zjawiska i proste urządzenia pomiarowe , ale takie wiadomości , ma każdy ze szkoły podstawowej lub zawodowej .
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1. Pytanie ; Czy pomiar jest dokładny ?
Odpowiedź; Każdy pomiar powinien być prowadzony z tą samą prędkością nie szybko , tester podczas pomiaru należy trzymać za żółtą końcówkę . Po uzyskaniu wprawy w posługiwaniu się testerem możemy mierzyć z dokładnością do 10-ciu mikronów . Nasze testery należą do najdokładniejszych na rynku .
2. Pytanie ; Czy testery są jednorazowe ?
Odpowiedź ; Nie . Testery można używać przez wiele lat , są bezawaryjne wystarczy dbać o ich czystość i po każdym pomiarze zakładać zatyczkę . Na magnes nasza firma daje dożywotnią gwarancję . W razie awarii , tester zawsze wymieniamy na nowy .
3. Pytanie ; Czy są częste przypadki zepsucia testera ?
Odpowiedź ; Nie . Najczęściej sami użytkownicy uszkadzają tester, bo rozmontowują, zaglądają do środka i zrywają osłonę teflonową z magnesu. W takich przypadkach kupujący traci gwarancję .
4. Pytanie ; Czy tester podczas pomiaru uszkadza lakier ?
Odpowiedź; Nie . Końcówka testera jest okrągła i polerowana lub z płaskim magnesem z teflonową podkładką . Obudowa także nie uszkadza lakieru , bo w czasie pomiaru nie ma kontaktu z lakierem ( można to sprawdzić na filmie animacyjnym który prezentujemy na stronie ) . Tester może porysować lakier tylko wtedy, gdy pomiędzy magnesem i lakierem będzie kurz, piasek lub opiłki żelaza i w tym czasie będziemy przesuwać tester po lakierze. Przeprowadziliśmy wiele prób sprawdzając czy testery nasze rysują lakier , ale tego nie stwierdziliśmy i nikt nam takiego problemu nie zgłaszał .
5. Pytanie : Kupiłem w Waszej firmie zestaw dwóch testerów ALT Top i ALT Bit 3003 i oba testery uległy zabrudzeniu opiłkami żelaza, mam teraz problem z usunięciem opiłków. Jak usunąć takie zabrudzenie?
Odpowiedź ; Aby usunąć zabrudzenia opiłkami lub innymi materiałami należy , wziąć kawałek taśmy klejącej i przyłożyć kilkakrotnie do magnesu taśmę tą stroną na której znajduje się klej . Mocno docisnąć tak aby wszelkie zabrudzenia przykleiły się do taśmy klejącej . Pamiętać należy o każdorazowym założeniu zatyczki po zakończonym pomiarze , hermetyczna zatyczka zapobiega tym problemom . Informujemy , że tylko nasze testery mają hermetyczne zatyczki , które w czasie przechowywania nie dopuszczają wody i zabrudzeń.
6. Pytanie ; Czy po stwierdzeniu , że zalety waszych testerów nie są prawdziwe można oddać testery? a może jest to tylko chwyt reklamowy ?
Odpowiedź ; Nie używamy w opisach żadnych chwytów reklamowych , ponieważ każdy kupujący ma prawo do zwrotu towaru gdy mu nie odpowiada . O możliwości zwrotu do dwóch tygodni , każdy kupujący jest informowany na stronach internetowych lub podczas jego zakupu .
7. Pytanie ; Dlaczego testery produkowane przez Waszą firmę mają płaskie lub kuliste magnesy ? Czy to ma jakieś znaczenie ?
Odpowiedź; Testery z płaskim magnesem z teflonową osłoną produkujemy dla malej grupy klientów którzy są zwolennikami takiego typu testerów.
Testery z magnesami kulistymi produkujemy dlatego , bo mają wiele zalet ;
a) nie trzeba starać się dokładnie prostopadle przykładać testera do powierzchni badanej , ponieważ tester samoczynnie ustawia się prostopadle do powierzchni , wystarczy trzymać za żółtą końcówkę testera !!!
b) nie wymaga stosowania miękkich nakładek celem zlikwidowania zjawiska „przyklejania” magnesu , które pojawia się w czasie przyłożenia płaskiego magnesu do płaskiej powierzchni ( każdy kto choć raz przyłożył magnes do płaskiej powierzchni wie jak trudno go oderwać , aby go oderwać należy podważyć z jednej a to nie sprzyja dokładnemu pomiarowi ). W testerach z płaskim magnesem pomiar należy prowadzić kilkakrotnie w jednym miejscu , ponieważ lekkie odchylenie powoduje , że pomiar jest za każdym razem inny .
W testerach z kulistym magnesem , pomiar za każdym razem jest taki sam !!!
c) okrągły magnes ma małą powierzchnię styku z powierzchnią badaną i dlatego jest możliwy pomiar na zaokrąglonych elementach samochodu i pomiar jest powtarzalny . Magnes płaski takiej zalety nie ma !!!
Test testerów przeprowadzony przez ekspertów gazety AUTO ŚWIAT z dnia 14.04.2008 | ARTYKUŁ Z WYDANIA 4/08 STR. 28 | AUTOR: AJ
W czerwonej ramce znajduję się opinia o naszych testerach przedstawiona przez ekspertów gazety
AUTO ŚWIAT
Zapraszamy na nasze aukcje |
|
|