PRODUCENT PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH
I ARTYKUŁÓW MOTORYZACYJNYCH
AUTO-MAG POLAND
OFERUJE
DYNAMOMETRYCZNO - MAGNETYCZNY
MIERNIK-TESTER GRUBOŚCI LAKIERU
NOWOŚĆ !!!
AUTO-LAK-TEST TOP
Z PAMIĘCIĄ POMIARU
Z OSŁONĄ TEFLONOWĄ NA MAGNESIE
NA DOLE TEKSTU SPRAWDŹ OPINIĘ EKSPERTÓW
Urządzenia AUTO-LAK-TEST TOP jest miernikiem do nieniszczącego pomiaru grubości powłok lakierowych z dokładnością do 25 mikronów . Posiadają pamięć pomiaru i służą do szybkiego i precyzyjnego sprawdzania , czy pojazd jest po wypadku . Urządzenia nie wymagają zasilania z baterii ,kalibrowania i można używać przez wiele lat. Nasza firma daje dożywotnią gwarancję na magnes , bo siła magnesu zmniejsza się po 100-tu latach o 1 % .
UWAGA; W związku z zapytaniami małej grupy naszych Klientów , czy produkujemy testery z miękką podkładką ? i chęcią zakupu takich testerów, informujemy, że na tej aukcji przedstawiamy nasz nowy tester AUTO-LAK-TEST TOP z PAMIĘCIĄ POMIARU z płaskim magnesem z specjalną teflonową nakładką. Teflonowa nakładka jest z teflonu najwyższej jakości i znakomicie nadaje się na kontakt z lakierem pojazdu; nie "łapie" brudu i piasku, nie rysuje lakieru nie ulega przetarciu i sprasowaniu. Nie stosujemy elastomerowych ani gumowych podkładek choć są tańsze i bardziej dostępne, bo elastomer i guma podlega procesowi starzenia i łatwo przykleja się brud i piasek a po pewnym czasie ulegają sprasowaniu i przetarciu przez co pomiar jest niedokładny.
Te ster wykrywający auta powypadkowe!!!
NASZE TESTERY NIE RYSUJĄ
LAKIERU I NIE POZOSTAWIAJĄ
CZARNYCH KÓŁEK NA JASNYCH
I CIEMNYCH LAKIERACH !!!
SPRAWDŹ OPINIĘ OSÓB KTÓRE NAM ZAUFAŁY!!!
JEŚLI STWIERDZISZ , ŻE TO CO PISZEMY O NASZYCH TESTERACH JEST
NIE PRAWDĄ MOŻESZ ZWRÓCIĆ TESTER DO DWÓCH TYGODNI !!! MY ODDAMY PIENIĄDZE !!!
UWAGA; W naszych urządzeniach pomiarowych zostały wykorzystane magnesy NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI, co zostało stwierdzone przez ekspertów gazety AUTO ŚWIAT
Nasze urządzenia są miernikami i testerami , bo spełniają funkcję mierzenia grubości lakieru i szpachli oraz pełnią funkcję szybkiego testowania . Służą do wykrywania niewidocznych gołym okiem grubości powłok lakierowych na pojazdach samochodowych z blachy stalowej i stalowej ocynkowanej . Tester pozawala stwierdzić , czy pod pięknym lakierem nie kryje się auto po poważnym wypadku .
POMIAR TESTEREM AUTO-LAK-TEST TOP z PAMIĘCIĄ POMIARU
Pomiar grubości lakieru i szpachli , polega na dotykaniu końcówką testera z magnesem powierzchni badanej (powierzchnia musi być czysta i bez kurzu)
Ruchem jednostajnym (nie szybko) odciągamy tester aż do momentu kiedy magnes oderwie się od powierzchni badanej .
W AUTO-LAK-TEST TOP (z pamięcią pomiaru ) po każdym pomiarze skala zatrzymuje się i spokojnie możemy odczytać grubość powłoki lakierowej w mikronach na kolorowej skali z dokładnością 25 mikronów .
Poszczególne kolory na skali oznaczają ;
Kolor niebieski - powłoka o grubości od 0,0 do 100 mikronów – cienka powłoka lakierowa (lakier położony bez podkładu lub wielokrotnie polerowany)
Kolor zielony - powłoka o grubości od 100 do 200 mikronów dla lakierów oryginalnych . Uwaga; w nowszych modelach samochodów , grubość 180 mikronów może świadczyć o cienkiej warstwie drugiego lakieru .
Kolor żółty - powłoka o grubości od 200 do 300 mikronów - po naprawach lakierniczych (''drugi lakier'').
Kolor czerwony – powłoka o grubości od 300 do 520 mikronów – powierzchnia po naprawach blacharskich + drugi lakier.
Kolor czarny - powłoka o grubości od 520 do 750 mikronów – powierzchnia szpachlowana i lakierowana (ilość szpachli około 0,5 mm).
POWIĘKSZ , KLIKNIJ ZDJĘCIE !!!
NASZYM TESTEREM SPRAWDZISZ
1 . CZY LAKIER JEST ORYGINALNY ( grubość lakieru oryginalnego od 100 do 200 mikronów )
2. SPRAWDZISZ GRUBOŚĆ LAKIERU ( pomiar z dokładnością 25 mikronów )
3. SPRAWDZISZ GRUBOŚĆ SZPACHLI
4. ZNAJDZIESZ MIEJSCA PO NAPRAWACH BLACHARSKICH
5. SPRAWDZISZ POLE NUMEROWE NADWOZIA
6. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY MÓWI PRAWDĘ
7. TESTER POZWALA NA NEGOCJACJĘ CENY GDY STWIERDZIMY , ŻE POJAZD BYŁ W NIEWIELKIM STOPNIU LAKIEROWANY .
Tester AUTO-LAK-TEST TOP jest produkowany przez Naszą firmę i jest całkowicie naszym produktem . Nasze testery ,są owocem kilkuletnich prób i badań aby były dokładne i bezawaryjne przez wiele lat . Były poddawane wielokrotnym modyfikacjom i zmianom . Prace nad udoskonalaniem naszych mierników trwają do dzisiaj i każdy nowy model ma nowe oznaczenia oraz udoskonalenia niewidoczne na pierwszy rzut oka a każdy klient otrzymuje taki sam produkt jaki wysyłamy na eksport . Każdy tester jest wielokrotnie kalibrowany i sprawdzany elektronicznie podczas produkcji . Tester lakieru AUTO-LAK-TEST TOP posiada pamięć pomiaru , oraz kolorową skalę w mikronach co w bardzo ułatwia odczyt grubości lakieru lub szpachli , nawet tym , którzy pierwszy raz mają do czynienia ze sprawdzaniem samochodu .
NAJCZĘŚCIEJ SZPACHLOWANYMI MIEJSCAMI SĄ ;
a) krawędzie błotników i drzwi
b) podszybia przód i tył
c) dach nad drzwiami i szybami
d) miejsca przy reflektorach
e) krawędzie maski i bagażnika
f) podłoga bagażnika i słupki drzwi
g) miejsca przy zderzakach i amortyzatorach
Dokładność i precyzja pomiaru naszych testerów została sprawdzona i opisana przez ekspertów gazety AUTO-ŚWIAT
w numerze .14.04.2008 | ARTYKUŁ Z WYDANIA 4/48 STR. 28 | AUTOR: AJ
Eksperci przy sprawdzaniu naszych testerów byli zaskoczeni , że dokładność pomiaru naszych testerów jest porównywalna z testerami elektronicznymi .
Niżej prosimy o zapoznanie się z opinią ekspertów . OPIS NIŻEJ
Do produkcji AUTO-LAK-TEST TOP używamy wysokiej jakości materiałów , które zapewniają długoletnią powtarzalność pomiaru bez kalibrowania . Dajemy 3-letnią gwarancję na tester , co świadczy o jego wysokiej jakości . Części użyte w naszym testerze , są naszej produkcji i produkowane są przy użyciu naszych matryc i maszyn .
Przy produkcji testerów nie przerabiamy i nie używamy długopisów dostępnych w sklepach z art. szkolnymi .
Kilka słów na temat historii mierników magnetycznych .
Mierniki magnetyczne nie są niczym nowym , bo zostały wymyślone ponad 80 lat temu i służyły do precyzyjnego pomiaru powłok niemagnetycznych na blachach i konstrukcjach stalowych . Pierwsze proste testery zastosowane były już np; we Francji przy zabezpieczaniu antykorozyjnym wieży EIFFELA .
Zastosowane w tamtych latach magnesy ferrytowe z czasem zmieniały swój magnetyzm i mierniki magnetyczne były wtedy niedokładne i wymagały kalibrowania i sprawdzania dokładności pomiaru .
Dopiero w latach 70-tych XX wieku po zastosowaniu magnesów neodymowych wzrosła dokładność mierników magnetycznych do 5-ciu mikronów wprowadzono odczyt cyfrowy i wzrosła także długowieczność mierników i powtarzalność pomiaru , nie wymagają kalibrowania (kalibruje i sprawdza się wielokrotnie w czasie produkcji ).
Ktoś kto twierdzi , że nie ma testerów magnetycznych mierzących w mikronach to albo nie chodził do szkoły podstawowej albo świadomie i celowo wprowadza w błąd swoich klientów , dla osiągnięcia korzyści finansowych .
Od niedawna są testery magnetyczne z wyświetlaczem elektronicznym i mierzą z dokładnością do kilku mikronów , każdy może to znaleźć na stronach internetowych .
Osoba zapewniająca , że nie wymyślono jeszcze mierników magnetycznych mierzących w mikronach , ośmiesza się kłamie i oszukuje innych i ma na pewno w tym konkretny cel .
UWAGA; na nieuczciwą konkurencję która pod hasłem "WYPRZEDAŻ , OSTATNIA AUKCJA PROMOCYJNA" sprzedaje wadliwe testery.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA ;
1. Pytanie ; Czy pomiar jest dokładny ?
Odpowiedź; Każdy pomiar powinien być prowadzony z tą samą prędkością nie szybko , tester podczas pomiaru należy trzymać za żółtą końcówkę . Po uzyskaniu wprawy w posługiwaniu się testerem możemy mierzyć z dokładnością do 10-ciu mikronów . Nasze testery należą do najdokładniejszych na rynku .
2. Pytanie ; Czy testery są jednorazowe ?
Odpowiedź ; Nie . Testery można używać przez wiele lat , są bezawaryjne wystarczy dbać o ich czystość i po każdym pomiarze zakładać zatyczkę . Na magnes nasza firma daje dożywotnią gwarancję . W razie awarii , tester zawsze wymieniamy na nowy .
3. Pytanie ; Czy są częste przypadki zepsucia testera ?
Odpowiedź ; Nie . Najczęściej sami użytkownicy uszkadzają tester, bo rozmontowują i zaglądają do środka . W takich przypadkach kupujący traci gwarancję .
4. Pytanie ; Czy tester podczas pomiaru uszkadza lakier ?
Odpowiedź; Nie . Końcówka testera jest okrągła i polerowana . Obudowa także nie uszkadza lakieru , bo w czasie pomiaru nie ma kontaktu z lakierem ( można to sprawdzić na filmie animacyjnym który prezentujemy na stronie ) . Tester może porysować lakier tylko wtedy , gdy będziemy przesuwać testerem po lakierze , gdy pomiędzy magnesem i lakierem będzie kurz, piasek lub opiłki żelaza . Przeprowadziliśmy wiele prób sprawdzając czy testery nasze rysują lakier , ale tego nie stwierdziliśmy i nikt nam takiego problemu nie zgłaszał .
5. Pytanie : Kupiłem w Waszej firmie zestaw dwóch testerów ALT Top i ALT Bit 3003 i oba testery uległy zabrudzeniu opiłkami żelaza, mam teraz problem z usunięciem opiłków. Jak usunąć takie zabrudzenie?
Odpowiedź ; Aby usunąć zabrudzenia opiłkami lub innymi materiałami należy , wziąć kawałek taśmy klejącej i przyłożyć kilkakrotnie do magnesu taśmę tą stroną na której znajduje się klej . Mocno docisnąć tak aby wszelkie zabrudzenia przykleiły się do taśmy klejącej . Pamiętać należy o każdorazowym założeniu zatyczki po zakończonym pomiarze , hermetyczna zatyczka zapobiega tym problemom . Informujemy , że tylko nasze testery mają hermetyczne zatyczki , które w czasie przechowywania nie dopuszczają wody i zabrudzeń.
6. Pytanie ; Czy po stwierdzeniu , że zalety waszych testerów nie są prawdziwe można oddać testery? a może jest to tylko chwyt reklamowy ?
Odpowiedź ; Nie używamy w opisach żadnych chwytów reklamowych , ponieważ każdy kupujący ma prawo do zwrotu towaru gdy mu nie odpowiada . O możliwości zwrotu do dwóch tygodni , każdy kupujący jest informowany na stronach internetowych lub podczas jego zakupu .
7. Pytanie ; Dlaczego testery produkowane przez Waszą firmę mają kuliste magnesy ? Czy to ma jakieś znaczenie ?
Odpowiedź; Testery z magnesami kulistymi produkujemy dlatego , bo mają wiele zalet ;
a) nie trzeba starać się dokładnie prostopadle przykładać testera do powierzchni badanej , ponieważ tester samoczynnie ustawia się prostopadle do powierzchni , wystarczy trzymać za żółtą końcówkę testera !!!
b) nie wymaga stosowania miękkich nakładek celem zlikwidowania zjawiska „przyklejania” magnesu , które pojawia się w czasie przyłożenia płaskiego magnesu do płaskiej powierzchni ( każdy kto choć raz przyłożył magnes do płaskiej powierzchni wie jak trudno go oderwać , aby go oderwać należy podważyć z jednej a to nie sprzyja dokładnemu pomiarowi ). W testerach z płaskim magnesem pomiar należy prowadzić kilkakrotnie w jednym miejscu , ponieważ lekkie odchylenie powoduje , że pomiar jest za każdym razem inny .
W testerach z kulistym magnesem , pomiar za każdym razem jest taki sam !!!
c) okrągły magnes ma małą powierzchnię styku z powierzchnią badaną i dlatego jest możliwy pomiar na zaokrąglonych elementach samochodu i pomiar jest powtarzalny . Magnes płaski takiej zalety nie ma !!!
Warunkiem otrzymania gwarancji jest przysłanie z testerem z jednym z niżej wymienionych dokumentów ; paragon , faktura , kwit pocztowy lub kartonik z opakowania .
Test testerów przeprowadzony przez ekspertów gazety AUTO ŚWIAT z dnia 14.04.2008 | ARTYKUŁ Z WYDANIA 4/48 STR. 28 | AUTOR: AJ
W czerwonej ramce znajduję się opinia o naszych testerach przedstawiona przez ekspertów gazety
AUTO ŚWIAT
|