Przedmiotem oferty jest: CZUJNIK KĄTA SKRĘTU :
NUMER OE: 89245-0H010
DANE POJAZDU:
TOYOTA AYGO
CITROEN C1
Zadaj pytanie on-line Napisz. Nie musisz mieć GGWyślij
TOWAR DO OBEJRZENIA
W SIEDZIBIE NASZEJ FIRMY
W GODZINACH OD 9 DO 17
(SOBOTY OD 9 DO 14)
tel: (32) [zasłonięte]231 40 / kom: 507 [zasłonięte] 414
mail: [zasłonięte]@o2.pl / gg: 15[zasłonięte]545
Pozostałe oferty (sortowane alfabetycznie):
A alternator amortyzator airbag B blok silnika błotnik C cewka zapłonowa chłodnica chłodniczka czujnik D deska dół silnika drzwi dźwigienki F felga filtr paliwa G głowica grill gruszka turbo I intercooler K katalizator kierownica klapa koło komputer kolanko kolektor korbowód kurtyna korek L lampa licznik listwa lusterko Ł łapa M map sensor maska mcperson mechanizm wycieraczki miska olejowa moduł most N nadkole napinacz O obudowa odma opona osłona P panel podgrzewacz podpora podstawa poduszka pokrywa półoś pompka pompa przepływomierz przelewy przepustnica przewód przód R roleta radio ramię wycieraczki reduktor rolka rozrusznik rurka S sanki schowek serwo silniczek silnik skrzynia siłownik smok sonda lambda spoiler sprężarka sprzęgło sterownik stopka szyba T tarcza tłok trójkąt turbina U uchwyt mocowania uszczelka W wacum pompa wał wałek wąż wiatrak wiązka wieniec wisko wiskoza wlew wspomaganie wtrysk wtryskiwacz wysprzęglik wzmocnienie Z zawór zacisk zbiorniczek zbiornik zderzak zwrotnica
WARUNKI OFERTY
Na każdy zakup udzielana jest gwarancja rozruchowa na 14 dni.
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny lub reklamacji, przysługuje do momentu usunięcia plomb zabezpieczających przed ingerencją we wnętrze/podzespoły.
Prosimy nie usuwać plomb i/lub znaków cechowych!
Ich usunięcie/modyfikacja jest równoznaczne z naruszeniem zapisu ustawy o szczególnych prawach konsumenta, mówiącym o tzw. "granicach zwykłego zarządu".
Oznacza on że zwrot użytego przedmiotu jest możliwy. Ale traci się to prawo naruszając plomby zabezpieczające, gdyż wykracza to poza granice zwykłego zarządu.
Koszt zwrotu w przypadku procedury zwrotu bez podania przyczyny, ponosi Kupujący.
W przypadku reklamacji należy odesłać jej przedmiot najtańszym środkiem transportu (np. poczta priorytet) bez pobrania (Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!). Tylko za taką formę odesłania Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić należność.
Można również w toku ustaleń indywidualnych, wnieść o transport własny Sprzedawcy tj. zostaje wysłany do Kupującego przewoźnik, po odbiór przedmiotu reklamacji. W tym przypadku należy wskazać miejsce odbioru, zakres godzin (muszą to być godziny robocze) oraz dane osoby przekazującej przedmiot reklamacji oraz uprzednio spakować towar tak aby pozostał zabezpieczony na czas transportu.
ZGODNIE Z USTAWĄ DO PROCEDURY ZWROTU CZY REKLAMACJI NIE JEST WYMAGANE POSIADANIE ORYGINALNEGO OPAKOWANIA A ODESŁANIE PARAGONU NIE JEST WYMOGIEM DETERMINUJĄCYM ZACHOWANIE PRAWA DO REKLAMACJI LUB ZWROTU.
Firma ROBCAR Sp. z o.o. zastrzega sobie 14 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji.
Cena Kup Teraz oraz koszt transportu są cenami BRUTTO.
Faktury o preferencyjnej stawce VAT 0% wystawiane są tylko kontrahentom spoza terenu Polski a w granicach UE.
W przypadku obrotu wewnątrzwspólnotowego, wymagane jest zachowanie procedur powiązanych (CMR).
Standardowy termin doręczenia wynosi 1 do 2 dni roboczych od momentu wysłania. Maksymalna waga wysyłanego sprzętu to 70 kg (przy większych wagowo zamówieniach możliwość indywidualnego ustalenia ceny za transport). Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg (nie
dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).
W przypadku Państwa nieobecności, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi Kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy. Ponowne dostarczenie towaru będzie możliwe po zapłaceniu kosztów wynikających ze zwrotu towaru (koszty równe kosztom dostawy).
W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody, w protokole
należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół przesłać pocztą tradycyjną lub e-mail do ROBCAR Sp. z o.o.
Tylko w tym przypadku firma ROBCAR Sp. z o.o. zobowiązuje się do przyjęcia toku reklamacji z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie.
Dane identyfikacyjne firmy oraz adres korespondencyjny:
.
ROBCAR Sp. z o.o.
Ul. Gliwicka 34
44-178 Przyszowice
.
KRS: 000[zasłonięte]2535
NIP: [zasłonięte]969-13-907
REGON: 278[zasłonięte]274
.
Powyższe dane oraz warunki oferty zostały zamieszczone w myśl ustawy o szczególnych prawach konsumenta, oraz zapisu o zawieraniu umów na odległość.
W związku z tym użycie przycisku Kup Teraz oraz potwierdzenie zakupu w ofercie w kolejnym kroku, skutkuje domniemaniem że Kupujący został należycie poinformowany o jego prawach i obowiązku zapłaty.
#0115
NR170