Czujnik czadu 230V GD-701
Przedmiotem aukcji jest:
Czujnik czadu 230V GD-701 marki ORNO
Czad
Tlenek węgla (CO) często nazywany czadem, jest gazem bezbarwnym, bezwonnym, bez smaku a przede wszystkim silnie trującym. Jest nieco lżejszy od powietrza i powstaje w skutek niepełnego spalania czyli wówczas gdy jest niedostateczny dopływ tlenu.
Już przy stężeniu 0,02% (200 PPM) tlenku węgla w powietrzu człowiek odczuwa lekki ból głowy, zmęczenie, nudności oraz zawroty głowy. Gdy stężenie czadu wzrośnie dwukrotnie (400 PPM) istnieje zagrożenie życia po upływie 3 godzin.
Dodatkowym niebezpieczeństwem jest fakt, iż tlenek węgla jest trucizną, która kumuluje się w organizmie. To powoduje iż przebywanie nawet przez krótki czas w pomieszczeniach o wysokim stężeniu czadu lub dłuższe przebywanie w pomieszczeniach o niskim stężeniu czadu, może spowodować nieodwracalne zmiany w organizmie człowieka.
Czujnik czadu GD-701
Alarm jest zaprojektowanym urządzeniem do detekcji stężenia tlenku węgla, CO (czadu) wykorzystujący wysokiej jakości komponent, wykonany w najbardziej zaawansowanej technologii. Alarm jest wyposażony w powiadamianie optyczne i dźwiękowe, które uruchamiane jest po przekroczeniu dopuszczalnego stężenia.
- nie wymaga kalibracji
- nie wymaga wymiany wkładów
- przycisk TEST pozwala sprawdzić poprawność działania czujnika
- sygnalizacja za pomocą diod (czerwona, żółta, zielona)
Parametry techniczne:
- zasilanie: 230 V/110 V
- zużycie energii: < 3W
- temp. pracy: 0°C ~ 55°C
- dopuszczalna wilgotność: < 95%
- czas reakcji: < 2,5 min
- poziom alarmowy: 150 ppm poniżej niebezpiecznej wartości
- poziom głośności: > 80dB
- wymiary: 78 x 126 x 37 mm
- Sprzęt fabrycznie nowy, gwarancja 12 miesięcy w systemie door-2-door - bez wychodzenia z domu
Dodatkowe funkcje: Czujnik posiada dodatkowe wyjście przekaźnikowe (NO) co umożliwia przekazanie impulsu do innego urządzenia przy stężeniu alarmowym (np. wentylator, syrena alarmowa, dialer telefoniczny). W momencie zadziałania alarmu może zostać włączony dodatkowy wentylator, dodatkowa syrena lub dialer, który poinformuje nas telefonicznie o niebezpieczeństwie.
Zasady kupowania
W przypadku osób posiadających mniej niż 5 punktów w systemie alle nie wysyłamy towaru za pobraniem. Możliwe jest wówczas dokonanie wpłaty na nasze konto lub odebranie towaru osobiście w godz 10:00 - 16:00 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.
Nasz sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach są dostępne w ciągłej sprzedaży. Istnieje możliwość obejrzenia wystawionych produktów przed zakupem, a także odebranie zakupionego towaru. W niektórych przypadkach towar sprowadzany jest z magazynu lub z innego oddziału z tego powodu przed odebraniem towaru osobiście prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o przesłanie maila z informacją o wyborze formy płatności oraz transportu na naszego maila
[zasłonięte]@videofon.pl. W mailu prosimy również napisać adres na który należy przesłać wygrany przez Państwa przedmiot.
Płatności i dostawa towaru
W razie wybrania opcji przedpłaty prosimy kierować przelew na konto bankowe:
: 58 1140
[zasłonięte] 2
[zasłonięte]0040002
[zasłonięte] 677244
EUROCOM
ul. Na Zielonki 15A/2
31-270 Kraków
W tytule przelewu prosimy podać numer aukcji oraz nick Allegro. Towar jest wysyłany niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Paczki są przygotowane zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie w przypadku wyboru przedpłaty. W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej towar wysyłany jest niezwłocznie po otrzymaniu informacji mailowo lub telefonicznie potwierdzającej ten fakt.
Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej w zależności od wyboru formy przesyłki. W przypadku przesyłek wysyłanych kurierem paczki są ubezpieczone.
Faktura oraz gwarancja
Przy zakupie towaru klient otrzymuje fakturę VAT oraz kartę gwarancyjną, chyba że w opisie aukcji jest napisane inaczej. Szczegóły dotyczące gwarancji są zapisane na karcie gwarancyjnej lub na ulotkach informacyjnych dostarczonych ze sprzętem. Dla towarów posiadających gwarancję door-to-door reklamacja odbywa się poprzez wysyłkę uszkodzonego towaru na koszt serwisu bezpośrednio do autoryzowanych punktów serwisowych wyznaczonych przez producenta.