SYL[zasłonięte]18000 STAN
|
Przedmiot aukcji
CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU BMW MERCEDES
Opis przedmiotu
Dodatkowe infromacje
Dodatkowe informacje
Pasuje do
-
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
315 |
55 |
75 |
1573 |
4 |
03-1981 |
03-1984 |
M10 B16 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
320 i |
92 |
125 |
1990 |
6 |
09-1982 |
12-1985 |
M20 B20 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
320 i |
95 |
129 |
1991 |
6 |
12-1985 |
06-1991 |
M20 B20 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
323 i |
102 |
139 |
2316 |
6 |
09-1982 |
08-1983 |
M20 B23 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
323 i |
110 |
150 |
2316 |
6 |
09-1983 |
08-1986 |
M20 B23 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
325 e 2.7 |
90 |
122 |
2693 |
6 |
10-1983 |
12-1988 |
M20 B27 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
325 e 2.7 |
95 |
129 |
2693 |
6 |
01-1985 |
08-1987 |
M20 B27 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
325 i |
125 |
170 |
2494 |
6 |
12-1986 |
06-1991 |
M20 B25 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
325 i |
126 |
171 |
2494 |
6 |
09-1983 |
11-1989 |
M20 B25 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
325 i X |
125 |
170 |
2494 |
6 |
12-1986 |
08-1991 |
M20 B25 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
325 i X |
126 |
171 |
2494 |
6 |
03-1986 |
12-1987 |
M20 B25 |
-
-
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
M 3.4 |
160 |
218 |
3453 |
6 |
06-1980 |
08-1981 |
M30 B35 (Motronic,9.3:1) |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
518 i |
75 |
102 |
1776 |
4 |
09-1981 |
08-1984 |
|
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
518 i |
77 |
105 |
1766 |
4 |
09-1983 |
12-1987 |
M10 B18 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
520 i |
92 |
125 |
1990 |
6 |
06-1981 |
12-1987 |
M20 B20 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
520 i |
95 |
129 |
1990 |
6 |
08-1985 |
12-1987 |
M20 B20 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
525 e |
90 |
122 |
2693 |
6 |
09-1981 |
12-1987 |
M20 B27 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
525 e |
92 |
125 |
2693 |
6 |
05-1983 |
12-1987 |
M20 B27 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
525 e |
95 |
129 |
2693 |
6 |
12-1984 |
12-1987 |
M20 B27 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
525 i |
110 |
150 |
2495 |
6 |
06-1981 |
12-1987 |
M20 B25E |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
528 i |
135 |
184 |
2788 |
6 |
06-1981 |
12-1987 |
M30 B28 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
535 i, M 535 i |
136 |
185 |
3430 |
6 |
01-1985 |
12-1987 |
M30 B35 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
535 i, M 535 i |
141 |
192 |
3430 |
6 |
01-1985 |
12-1987 |
M30 B35 (Motronic) |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
535 i, M 535 i |
160 |
218 |
3430 |
6 |
01-1985 |
12-1987 |
M30 B35 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
M 3.5 |
211 |
286 |
3453 |
6 |
08-1985 |
12-1987 |
S38 B35 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
728 |
125 |
170 |
2788 |
6 |
05-1977 |
08-1979 |
M30 B28 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
728 i |
135 |
184 |
2788 |
6 |
07-1978 |
08-1986 |
M30 B28 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
730 |
135 |
184 |
2986 |
6 |
05-1977 |
08-1979 |
M30 B30 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
733 i |
145 |
197 |
3210 |
6 |
05-1977 |
09-1979 |
M30 B32 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
735 i |
141 |
192 |
3430 |
6 |
04-1985 |
08-1986 |
M30 B35 (Motronic) |
-
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
G 300 TD (463.330, 463.331) |
130 |
177 |
2996 |
6 |
08-1996 |
|
OM 606.964 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
G 320 (463.230, 463.231) |
155 |
211 |
3199 |
6 |
09-1994 |
12-1997 |
M 104.996 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
320 GE (463.208) |
155 |
211 |
3199 |
6 |
09-1994 |
11-1997 |
M 104.996 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
G 300 TD (463.308) |
130 |
177 |
2996 |
6 |
09-1996 |
|
OM 606.964 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
V 200 (638.214, 638.294) |
95 |
129 |
1998 |
4 |
02-1997 |
07-2003 |
M 111.948, M 111.950 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
V 230 (638.234, 638.294) |
105 |
143 |
2295 |
4 |
10-1996 |
07-2003 |
M 111.978 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
V 230 TD (638.274) |
72 |
98 |
2299 |
4 |
09-1996 |
07-2003 |
OM 601.970 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
208 D |
58 |
79 |
2299 |
4 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
210 D |
75 |
102 |
2874 |
5 |
03-1997 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
212 D |
90 |
122 |
2874 |
5 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
214 |
105 |
143 |
2295 |
4 |
02-1995 |
05-2006 |
M 111.979 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
208 D |
58 |
79 |
2299 |
4 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
208 D |
60 |
82 |
2299 |
4 |
10-1996 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
210 D |
75 |
102 |
2874 |
5 |
01-1997 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
212 D |
90 |
122 |
2874 |
5 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
214 |
105 |
143 |
2295 |
4 |
02-1995 |
05-2006 |
M 111.979, M 111.984 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
208 D |
58 |
79 |
2299 |
4 |
01-1995 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
208 D |
60 |
82 |
2299 |
4 |
09-1996 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
210 D |
75 |
102 |
2874 |
5 |
01-1997 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
212 D |
90 |
122 |
2874 |
5 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
214 |
105 |
143 |
2295 |
4 |
02-1995 |
05-2006 |
M 111.979 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
2.9 TDi |
75 |
102 |
2874 |
5 |
01-1997 |
12-1999 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
308 D |
58 |
79 |
2299 |
4 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
310 D 4x4 |
75 |
102 |
2874 |
5 |
05-1997 |
08-2002 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
312 D 2.9 |
90 |
122 |
2874 |
5 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
312 D 2.9 4x4 |
90 |
122 |
2874 |
5 |
05-1997 |
08-2002 |
OM 602.980 |
-
-
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
308 D 2.3 |
58 |
79 |
2299 |
4 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
308 D 2.3 |
60 |
82 |
2299 |
4 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 601.943 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
310 D 2.9 |
75 |
102 |
2874 |
5 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
312 D 2.9 |
90 |
122 |
2874 |
5 |
02-1995 |
04-2000 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
312 D 2.9 4x4 |
90 |
122 |
2874 |
5 |
05-1997 |
08-2002 |
OM 602.980 |
![](http://www.integra.info.pl/wc_static/Content/images/informacje_o_pojezdzie.gif) |
314 |
105 |
143 |
2295 |
4 |
02-1995 |
05-2006 |
M 111.979, M 111.984 |
|