Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czujesz czyli o komunikacji marketingow [nowa]

24-01-2012, 5:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 34.20 zł      Aktualna cena: 34.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093775
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 15   
Koniec: 16-01-2012 01:43:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu
Pawlikowska Katarzyna, Poleszak Marek

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55634
  • liczba stron: 194
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 145 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-05
  • Opis

    Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

    Spis treści:
    Zamiast przedmowy 5
    Rozdział 1
    Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne 7
    1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie 7
    1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn 10
    1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna) 21
    1.4. Female Economy a Womenomics 26
    Rozdział 2
    Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu 37
    2.1. Co to jest gender marketing? 37
    2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku 43
    2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek 70
    2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? 82
    2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia 130
    2.6. 4R 149
    Rozdział 3
    Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet 155
    3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn 155
    3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet 159
    3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? 163
    3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu 165
    3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? 170
    3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta 172
    3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady 179
    3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała 181
    Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład 185
    Bibliografia 189
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa