Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CZUCIE I PERCEPCJA II - Richard L.Gregory KSIĄŻKA

08-02-2014, 7:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.95 zł     
Użytkownik Wysylka-Free
numer aukcji: 3868841756
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 08-02-2014 07:53:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

inne aukcjestrona o mniedodaj do ulubionych sprzedawców
wysyłka po dacie wznowienia
2[zasłonięte]014-01
dane kontaktowe
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam
    jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
art112243
Czucie I Percepcja II - Richard L.Gregory [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
data wznowienia:
Wysyłka nastąpi po dacie wznowienia: 2[zasłonięte]014-01
autor:
Richard L.Gregory
rok wydania:
2003
wydawca:
Zysk i S-ka
Opis

Kiedyś powszechnie sądzono, iż doznania uzupełniają postrzeganie. Obecnie jednak uważa się, że źródłem spostrzeżeń jest informacja zakodowana w aktywności nerwów. W jakim stopniu nasze spostrzeżenia i zachowanie są nam dane wraz z wrodzoną wiedzą? Jaki wpływ ma to, czego uczymy się już od okresu niemowlęcego? Na te i inne pytania próbują odpowiedzieć autorzy tej książki. Omawiają takie zagadnienia jak: procesy, dzięki którym widzimy, obliczeniowe teorie widzenia, budowa i działanie narządu słuchu, wrażenia odbierane przez skórę, a także metody badawcze i odkrycia psychofizyki.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
broszurowa
wymiary:
145 x 205 mm
ilość stron:
172
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]15082
ISBN:
83-7150-821-2
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.