Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czeska Reklama Telewizyjna i jej Język

28-02-2012, 14:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik podhalanka_pl
numer aukcji: 2084640806
Miejscowość Spytkowice
Wyświetleń: 20   
Koniec: 10-02-2012 19:07:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon

Podhalanka_pl
Spytkowice 429a
34-745 Spytkowice

Nr tel: (18)[zasłonięte]268 80
Nr tel kom: 692 [zasłonięte] 232


Korzystamy z usług Poczty Polskiej

Przesyłka: ekonomiczna - 7zł
priorytet - 9zł
Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów
PŁACISZ TYLKO RAZ !
Numer Konta



63 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 540975

W tytule przelewu proszę wpisać 
nazwę użytkownika
oraz numer aukcji


Czeska Reklama Telewizyjna
i jej Język

Dariusz Tkaczewski


Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2005
Stron 124 + 14 stron zdjęć, Rozmiar 16,5cm x 23,5cm

Praca zawiera wiele nowych, interesujących informacji na temat istoty reklamy, jej dziejów i znaczenia, uwarunkowań politycznych i społeczno-kulturalnych, z uwzględnieniem charakteru czeskiej reklamy telewizyjnej i jej miejsca w komunikacji.
Adresatami niniejszej pracy mogą być specjaliści z różnych dziedzin: lingwiści, kulturolodzy, teoretycy komunikacji reklamowej, socjolodzy, psycholodzy, ale także studenci slawistyki czy też osoby zainteresowane kwestiami reklamy telewizyjnej, współczesnej kultury masowej bądź ogólną sytuacją społeczno-kulturalną w Republice Czeskiej.


Czeska Reklama Telewizyjna i jej Język



Wstęp
1. Ogólna charakterystyka problematyki czeskich mass mediów na przełomie wieków
2. Cel i złożenia teoretyczno-metodologiczne pracy
3. Źródła bibliograficzne i materiał językowy
4. Układ pracy
Reklama w Telewizji
1. Reklama, propaganda, promocja. Reklama telewizyjna, jej nadawca i adresat
2. Reklama telewizyjna jako rodzaj dyskursu, manipulacji i sztuki
3. Reklama w stylistyce. Styl publicystyczny a reklama
4. Z dziejów reklamy światowej. Reklama na ziemiach czeskich
5. Czechosłowacka i czeskie telewizje. Współczesny rynek telewizyjny w Czechach
6. Czeski rynek reklam telewizyjnych
Język Czeski w Reklamie Telewizyjnej
1. Leksykalna charakterystyka czeskich tekstów reklamowych
2. Stylistyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych
3. Syntaktyczna charakterystyka czeskich tekstów reklam telewizyjnych
Zakończenie
1. Fenomeny czeskiego rynku reklam telewizyjnych
2. Podsumowanie i konkluzje dotyczące języka czeskiej reklamy telewizyjnej
3.Komentarz końcowy