Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czerw-Satysfakcja i lojalność klienta na rynku

08-07-2015, 16:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5433117972
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 08-07-2015 16:12:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
58 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020000 [zasłonięte] 940477

Czerw-Satysfakcja i lojalność klienta na rynku
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55603
Wymiar: 165 x 235 mm
Nr wydania: I
Seria: -
Ilość stron: 260
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,43 kg
Indeks: 0018/58/0031
Rok wydania: 2008
Autor: Czerw Aleksandra
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana
Wydawca: Wydawca CeDeWu

Opis książki


Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę.

W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.

Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?

Aleksandra Czerw jest adiunktem w Zakładzie Zdrowia Publicznego Akademii Medycznej w Warszawie. Od kilku lat zajmuje się problemami związanymi z marketingiem farmaceutycznym, w szczególności marketingiem produktów leczniczych wydawanych wyłącznie z przepisu lekarza. Współpracuje ze środowiskiem biznesu farmaceutycznego, przez lata pracownik firmy produkującej i sprzedającej leki w Polsce.

Uwagi:


Brzegi stron lekko zakurzone.
Zobacz także...