Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czego chcą klienci Tworzenie przełomowych Ulwick

26-06-2012, 22:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.99 zł     
Użytkownik mspksiazki
numer aukcji: 2356803924
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 11   
Koniec: 17-06-2012 12:50:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Anthony W. Ulwick
Czego chcą klienci.

Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty

 

 

UWAGA: Według magazynu THINKTANK jedna z 10 najważniejszych książek biznesowych roku 2009

Tytuł oryginału: What Customers Want. Using outcome-driven innovation to create breakthrough products and services

Wydanie: 1

Rok publikacji: 2009

Rodzaj: poradnik

ISBN:[zasłonięte]978-8326-655-9

Okładka: twarda

Format: B5 (176 x 250 mm)

Liczba stron: 208

Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA

Stan: NOWA (prosto z magazynu)


Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!

Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów. 

Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność. 

Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów. Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.


Książka zawiera studia przypadków takich firm, jak Microsoft, Johnson& Johnson, AIG i Pfizer, pokazujące:

- jak uzyskiwać od klientów informacje, które umożliwią wprowadzenie odpowiednich innowacji,

- jak odkrywać możliwości przełomowych innowacji, tworzenia nowych rynków i rozwoju rynku podstawowego, wyprzedzając konkurentów,

- jak wprowadzać nowe pomysły i technologie, które mają największe szanse tworzenia wartości dla klienta,

- jak systematycznie tworzyć przełomowe koncepcje produktów i usług.



Recenzje:

"Wiele firm myśli o wprowadzaniu nowych lub ulepszonych produktów i usług. Takie inwestycje wiążą się z prowadzeniem badań, testów, które mogą generować nieraz znaczne wydatki. W założeniu dochody uzyskiwane z późniejszej sprzedaży takich produktów mają się przyczynić do sukcesu firmy(...)."

Lektura przedsiębiorcy, Rzeczpospolita 10. 02. 2009




Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).

Pozdrawiamy,

 

 

MSP Książki.