Anthony W. UlwickCzego chcą klienci.
Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty
UWAGA: Według magazynu THINKTANK jedna z 10 najważniejszych książek biznesowych roku 2009Tytuł oryginału: What Customers Want. Using outcome-driven innovation to create breakthrough products and services
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2009
Rodzaj: poradnik
ISBN:[zasłonięte]978-8326-655-9
Okładka: twarda
Format: B5 (176 x 250 mm)
Liczba stron: 208
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Stan: NOWA (prosto z magazynu)Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą!Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów. Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność. Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów. Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług.Książka zawiera studia przypadków takich firm, jak Microsoft, Johnson& Johnson, AIG i Pfizer, pokazujące:
- jak uzyskiwać od klientów informacje, które umożliwią wprowadzenie odpowiednich innowacji,
- jak odkrywać możliwości przełomowych innowacji, tworzenia nowych rynków i rozwoju rynku podstawowego, wyprzedzając konkurentów,
- jak wprowadzać nowe pomysły i technologie, które mają największe szanse tworzenia wartości dla klienta,
- jak systematycznie tworzyć przełomowe koncepcje produktów i usług.Recenzje:
"Wiele firm myśli o wprowadzaniu nowych lub ulepszonych produktów i usług. Takie inwestycje wiążą się z prowadzeniem badań, testów, które mogą generować nieraz znaczne wydatki. W założeniu dochody uzyskiwane z późniejszej sprzedaży takich produktów mają się przyczynić do sukcesu firmy(...)."
Lektura przedsiębiorcy, Rzeczpospolita 10. 02. 2009Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,
MSP Książki.