Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czego chcą klienci. Tworzenie przełomowych...

28-01-2012, 8:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.10 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2024579160
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 27-01-2012 20:03:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Czego chcą klienci. Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Wymiary: 170 x 245 mm
Ilość stron:208
ISBN: [zasłonięte]978-8326-655-9
Wymiary: 170 x 245 mm
Rok wydania: 2008
Opis:

Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą! Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów. Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.



Spis treści:

O autorze
Podziękowania
str13
Wprowadzenie. Poza paradygmatem ukierunkowania na klienta
Czynniki zmienności procesu innowacji
Osiem etapów innowacji ukierunkowanej na rezultaty
1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?
Rodzaje innowacji
Jakie warianty rozwoju należy rozważyć?
Na którym ogniwie łańcucha wartości należy się skupić, aby wytworzyć maksymalną wartość?
Co robić, gdy różne grupy klientów są zainteresowane potencjalnie sprzecznymi rezultatami?
Podsumowanie
2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmawiać o zadaniach, rezultatach i ograniczeniach
Dlaczego firmy powinny poznawać wymagania klienta?
Które trzy problemy utrudniają gromadzenie informacji o wymaganiach klienta?
Jakiego rodzaju dane firmy najczęściej zbierają od klientów?
Jakie informacje od klienta są potrzebne do kierowania procesem innowacji?
Jakimi metodami firmy powinny gromadzić niezbędne informacje?
Skąd wiadomo, jakiego rodzaju informacje należy gromadzić?
Podsumowanie
3. Odkrywanie szans rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku
Co to jest szansa rozwojowa?
Jakie trzy błędy popełnia się najczęściej przy wyborze priorytetowych szans spośród dostrzeganych?
W jaki sposób firmy powinny ustalać priorytety dotyczące dostrzeganych szans?
W jaki sposób odkrywa się rynki niedostatecznie i nadmiernie obsługiwane?
Na czym polega migracja wartości z upływem czasu?
Jakie są konsekwencje paradygmatu innowacji ukierunkowanej na rezultaty dla analizy konkurencji?
Podsumowanie
4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów
Cel segmentacji
Jak ewoluowała praktyka segmentacji?
Dlaczego tradycyjne metody segmentacji są nieefektywne dla innowacji?
Co wyróżnia segmentację opartą na rezultatach?
W jaki sposób przeprowadza się segmentację opartą na rezultatach?
Dlaczego segmentacja oparta na rezultatach odpowiada na wyzwania związane z rozwojem produktu i marketingu?
Co wyróżnia segmentację opartą na zadaniach i kiedy należy ją przeprowadzać?
Podsumowanie
5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości
Określanie celów innowacji
Jakiego rodzaju szanse rozwojowe na szerokim rynku mogą być szczególnie atrakcyjne?
Skuteczne strategie określania docelowych szans w segmentach
Dlaczego strategia określania docelowych szans prowadzi do wyróżnionej i cenionej pozycji konkurencyjnej?
Przyczyny niepowodzeń towarzyszących określaniu najatrakcyjniejszych docelowych szans rozwojowych
Podsumowanie
6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu
Dlaczego przesłanie marketingowe często nie podkreśla rzeczywistej wartości produktu?
Wstępne warunki skutecznej strategii przesłania marketingowego
Jakie przesłanie marketingowe okaże się najskuteczniejsze?
Wymiar przesłania - emocjonalny czy funkcjonalny?
Na czym polega bezpośrednie oddziaływanie sprzedawców na przychody?
Zalety marki opartej na rezultatach
Podsumowanie
7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych
Problemy w ustalaniu priorytetowych projektów
Jaką metodę stosuje się w celu wyodrębnienia projektów zwycięskich i przegranych?
Jakie zadania powinny mieć najwyższy priorytet?
Czynniki wpływające na ustalanie priorytetowych projektów
Podsumowanie
8. Opracowywanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
Dlaczego tradycyjna burza mózgów często nie przynosi przełomowych pomysłów?
Skuteczne generowanie przełomowych koncepcji
Zasady skoncentrowanej burzy mózgów
Dlaczego zawodzą tradycyjne metody oceny koncepcji?
Ocena koncepcji produktu lub usługi za pomocą karty rezultatów klienta
Jak w praktyce stosuje się omawiane metody?
Rola działu badawczo-rozwojowego w procesie innowacji
Podsumowanie
Epilog. Wskazówki taktyczne dla menedżerów
Słowniczek
Bibliografia
Indeks

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.