Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czego chcą klienci. Tworzenie przełomowych...

19-01-2012, 15:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1998859565
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 01:11:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Czego chcą klienci. Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty

Anthony W. Ulwick

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-655-9
  • liczba stron: 208
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 170 x 245 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą! Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów. Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność.

    O autorze
    Podziękowania
    str13
    Wprowadzenie. Poza paradygmatem ukierunkowania na klienta
    Czynniki zmienności procesu innowacji
    Osiem etapów innowacji ukierunkowanej na rezultaty
    1. Formułowanie strategii innowacji. Jaki jest docelowy krąg odbiorców wartości i jak można ją wytworzyć?
    Rodzaje innowacji
    Jakie warianty rozwoju należy rozważyć?
    Na którym ogniwie łańcucha wartości należy się skupić, aby wytworzyć maksymalną wartość?
    Co robić, gdy różne grupy klientów są zainteresowane potencjalnie sprzecznymi rezultatami?
    Podsumowanie
    2. Pozyskiwanie informacji od klienta. Wyciszyć głos klienta - rozmawiać o zadaniach, rezultatach i ograniczeniach
    Dlaczego firmy powinny poznawać wymagania klienta?
    Które trzy problemy utrudniają gromadzenie informacji o wymaganiach klienta?
    Jakiego rodzaju dane firmy najczęściej zbierają od klientów?
    Jakie informacje od klienta są potrzebne do kierowania procesem innowacji?
    Jakimi metodami firmy powinny gromadzić niezbędne informacje?
    Skąd wiadomo, jakiego rodzaju informacje należy gromadzić?
    Podsumowanie
    3. Odkrywanie szans rozwojowych. Wyszukiwanie niedostatecznie i nadmiernie obsługiwanych obszarów rynku
    Co to jest szansa rozwojowa?
    Jakie trzy błędy popełnia się najczęściej przy wyborze priorytetowych szans spośród dostrzeganych?
    W jaki sposób firmy powinny ustalać priorytety dotyczące dostrzeganych szans?
    W jaki sposób odkrywa się rynki niedostatecznie i nadmiernie obsługiwane?
    Na czym polega migracja wartości z upływem czasu?
    Jakie są konsekwencje paradygmatu innowacji ukierunkowanej na rezultaty dla analizy konkurencji?
    Podsumowanie
    4. Segmentacja rynku. Wykorzystanie segmentacji opartej na rezultatach w celu ujawniania obiecujących segmentów
    Cel segmentacji
    Jak ewoluowała praktyka segmentacji?
    Dlaczego tradycyjne metody segmentacji są nieefektywne dla innowacji?
    Co wyróżnia segmentację opartą na rezultatach?
    W jaki sposób przeprowadza się segmentację opartą na rezultatach?
    Dlaczego segmentacja oparta na rezultatach odpowiada na wyzwania związane z rozwojem produktu i marketingu?
    Co wyróżnia segmentację opartą na zadaniach i kiedy należy ją przeprowadzać?
    Podsumowanie
    5. Określanie szans rozwojowych. Decyzje w sprawie ukierunkowania prac nad wytwarzaniem wartości
    Określanie celów innowacji
    Jakiego rodzaju szanse rozwojowe na szerokim rynku mogą być szczególnie atrakcyjne?
    Skuteczne strategie określania docelowych szans w segmentach
    Dlaczego strategia określania docelowych szans prowadzi do wyróżnionej i cenionej pozycji konkurencyjnej?
    Przyczyny niepowodzeń towarzyszących określaniu najatrakcyjniejszych docelowych szans rozwojowych
    Podsumowanie
    6. Pozycjonowanie obecnych produktów. Powiązanie szans rozwojowych z cenionymi cechami produktu
    Dlaczego przesłanie marketingowe często nie podkreśla rzeczywistej wartości produktu?
    Wstępne warunki skutecznej strategii przesłania marketingowego
    Jakie przesłanie marketingowe okaże się najskuteczniejsze?
    Wymiar przesłania - emocjonalny czy funkcjonalny?
    Na czym polega bezpośrednie oddziaływanie sprzedawców na przychody?
    Zalety marki opartej na rezultatach
    Podsumowanie
    7. Wybór priorytetowych projektów spośród opracowywanych. Oddzielanie zwycięzców od przegranych
    Problemy w ustalaniu priorytetowych projektów
    Jaką metodę stosuje się w celu wyodrębnienia projektów zwycięskich i przegranych?
    Jakie zadania powinny mieć najwyższy priorytet?
    Czynniki wpływające na ustalanie priorytetowych projektów
    Podsumowanie
    8. Opracowywanie przełomowych koncepcji. Wykorzystanie skoncentrowanej burzy mózgów i karty rezultatów klienta w celu wytwarzania wartości dla klienta
    Dlaczego tradycyjna burza mózgów często nie przynosi przełomowych pomysłów?
    Skuteczne generowanie przełomowych koncepcji
    Zasady skoncentrowanej burzy mózgów
    Dlaczego zawodzą tradycyjne metody oceny koncepcji?
    Ocena koncepcji produktu lub usługi za pomocą karty rezultatów klienta
    Jak w praktyce stosuje się omawiane metody?
    Rola działu badawczo-rozwojowego w procesie innowacji
    Podsumowanie
    Epilog. Wskazówki taktyczne dla menedżerów
    Słowniczek
    Bibliografia
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.