Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CZAS PRACY KIEROWCÓW W POLSCE I UE - NOWOŚĆ opis

19-01-2012, 22:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6.50 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 2002857667
Miejscowość Czeladź
Wyświetleń: 25   
Koniec: 16-01-2012 08:58:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CZAS PRACY KIEROWCÓW W POLSCE I UE

KWALIFIKACJA WSTĘPNA


SEBASTIAN PALUCH

 INFORMACJE:




Wydawnictwo - W.LIWONA
Rok - 2011
Stron - 32
Oprawa - BROSZUROWA
Format - A5

STAN - NOWA



Obowiązujące normy jazdy, przerw i odpoczynków, wprowadzone w Unii Europejskiej
rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady nr 561/2006
są złotym środkiem
pomiędzy bezpieczeństwem, a koniecznością zapewnienia rentowności firm transportowych.

 ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:
Podstawowym celem normowania czasu pracy kierowców jest zapewnienie szeroko rozumianego bezpieczeństwa dla kierowcy, pasażerów, innych użytkowników dróg oraz przewożonego ładunku. Nikogo nie trzeba przekonywać, że długi czas prowadzenia pojazdu negatywnie wpływa na zdolność postrzegania (zakres i skuteczność analizy obrazu przed nami) oraz czas reakcji (od momentu zobaczenia przeszkody do uruchomienia hamulców). Po drugiej jednak stronie stoi wszechobecna ekonomia: im szybszy transport, tym zazwyczaj większy dochód. Złotym środkiem pomiędzy bezpieczeństwem, a koniecznością zapewnienia rentowności firm transportowych są obowiązujące normy jazdy, przerw i odpoczynków, wprowadzone w Unii Europejskiej rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 561/2006. Same jednak ograniczenia na nic się zdadzą, jeśli nie będą skrupulatnie, kompleksowo i periodycznie kontrolowane przez odpowiednie służby. Ponieważ pokusa łamania przepisów jest duża, w większości krajów UE obowiązują srogie kary za naruszenia norm czasu pracy, sięgające kilku, czasem kilkunastu tysięcy euro. W bezpośredni sposób regulacje te wpływają również na rynek transportowy, tworząc podstawy do promowania uczciwej konkurencji i jasnych zasad. Ponieważ firmy transportowe nie mogą ze sobą konkurować na podstawie szybkości przewozu (każdego obowiązują równe ograniczenia odnośnie czasu pracy kierowców czy prędkości pojazdu), wymaga to bardziej subtelnych i przemyślanych metod marketingowych, w postaci promowania jakości czy kompleksowości obsługi, podejścia do klienta, jakości posiadanego taboru, itp.
Należy zwrócić również uwagę na fakt, że ograniczanie czasu pracy kierowców nie wpływa wyłącznie na ich pracę, lecz na wydajność całego sektora transportowego. Nie sposób przecież zaprzeczyć, że wszelkie działania podejmowane przez załadowcę, spedytora czy odbiorcę (czas rozładunek), analizowane są również (przede wszystkim) w aspekcie możliwości czasowych kierowcy do zrealizowania danej czynności. Jeżeli tego czasu zabraknie, na nic zdadzą się argumenty w postaci pilności ładunku czy jego dużej wartości - właściwe planowanie okresów jazdy i odpoczynku jest w tym przypadku kwestią najważniejszą.




PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM