Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...
KSIĘGARNIA NA ROCHA
ul.Św.Rocha 13/15 lok.117 15-879 Białystok
tel. 512 [zasłonięte] 831
e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl
LITERATURA FACHOWA
biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,
teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata
KSIĘGARNIA NA ROCHA
...to księgarnia z pasją...
Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)
|
UWAGA! Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Tytuł: Czas na e-biznes
Autor: Piotr Majewski
Wydawnictwo: Helion
ISBN:978-83-[zasłonięte]-0700-6
Format:B5
Oprawa:miękka
Data wydania:2[zasłonięte]007-03
Lista stron:392
Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www? •Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing •Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy •Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.
Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:
•pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach, •stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu), •tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci, •zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www, •redagować skuteczne e-maile reklamowe, •kupować i stosować bazy adresowe.
Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!
|