Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czas na e-biznes, Piotr Majewski [nowa]

28-02-2012, 15:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030962400
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 31-01-2012 10:00:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Czas na e-biznes
Piotr Majewski

Czas na e-biznes
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-0700-6
  • liczba stron: 392
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]007-03
  • Opis


    Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?

    • Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
    • Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
    • Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych

    Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

    Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:
    • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
    • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
    • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
    • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
    • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
    • kupować i stosować bazy adresowe.


    Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!

    Spis treści:

    Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)

    • 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
    • 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)

    Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)

    • 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
    • 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
    • 2.3. Modele e-biznesu (31)
    • 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
    • 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)

    Rozdział 3. Branding (49)

    • 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
    • 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
    • 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
    • 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
    • 3.5. Tagline, czyli slogan (70)

    Rozdział 4. Automatyzacja (77)

    • 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
    • 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
    • 4.3. Outsourcing (82)

    Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)

    • 5.1. Strona WWW (87)
    • 5.2. Sklep internetowy (90)
    • 5.3. Pasaż internetowy (93)
    • 5.4. Strategiczny partner (94)
    • 5.5. Aukcje internetowe (97)

    Rozdział 6. Copywriting (99)

    • 6.1. AIDA (99)
    • 6.2. Zasada 3 czynników (104)
    • 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
    • 6.4. Działaj na emocje (111)
    • 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
    • 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)

    Rozdział 7. Strona WWW (139)

    • 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
    • 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
    • 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
    • 7.4. Kontakt i pomoc (152)
    • 7.5. Notki prawne (156)
    • 7.6. Hosting (159)
    • 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)

    Rozdział 8. SPAM (165)

    • 8.1. Spam (165)
    • 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)

    Rozdział 9. Lista adresowa (191)

    • 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
    • 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)

    Rozdział 10. E-mail marketing (205)

    • 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
    • 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
    • 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
    • 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)

    Rozdział 11. Autoresponder (225)

    • 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
    • 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
    • 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
    • 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)

    Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)

    • 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
    • 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
    • 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
    • 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
    • 12.5. Link popularity (253)

    Rozdział 13. Świadomy marketing (259)

    • 13.1. Świadomy marketing (259)
    • 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
    • 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
    • 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
    • 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
    • 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
    • 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
    • 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)

    Rozdział 14. Reklama (307)

    • 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
    • 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
    • 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
    • 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
    • 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
    • 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
    • 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
    • 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)

    Rozdział 15. Program partnerski (339)

    • 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
    • 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
    • 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
    • 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)

    Skorowidz (373)

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa