Witam wszystkich serdecznie na mojej aukcji.
Mam w posiadaniu ładne Bmw E36 Coupe które chętnie zmieni właściciela.
Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju od połowy marca.
Pewnie teraz zadajecie sobie pytanie dlaczego chcę sprzedać to auto skoro mam je od niedawna.
Pewnie się psuje, bierze olej albo dużo pali, albo jestem handlarzem.
Nic z tych rzeczy.
Przejechałem nim ponad 2 tysiące kilometrów i nic się z tym autem nie dzieje.
Nie grzeje się, nie wziął grama oleju (co i mnie dziwi), spalanie i tu uwaga
Na mieście 9-10 litrów na trasie 6 litrów benzyny w co sam nie mogę uwierzyć.
Dodam tylko że nie jeżdżę jak emeryt, ale też nie gnoje auta do odcinki.
Odpowiedź na kolejne pytanie. Nie. Nie jestem handlarzem.
Jestem uczciwym sprzedawcą. Wystarczy kuknąć na moje komentarze.
Wracając do tematu auta.
Beemką jeździ się przyjemnie.
Pisanie typu nic nie stuka, nic nie puka mnie śmieszy ale w tym aucie tak jest.
Z tego co widziałem na zdjęciach auto przyjechało w całości i nie było naprawiane u nas w kraju.
Jak było za granicą tego nie umiem powiedzieć.
Jednak wyjąłem wszystkie dywaniki z bagażnika i nie ma śladu po żadnych naprawach karoserii.
Tak samo jeśli chodzi o przednie podłużnice czy przedni pas.
Po dostaniu auta w swoje ręce wymieniłem 4 sworznie wahacza.
Dodam że stare sworznie były oryginalne BMW.
Jeden był wybity jednak lubię robić wszystko kompleksowo.
Wymienione zostały również tuleje z tyłu bo nie podobało mi się jak one wyglądają.
O filtrach i olejach nie muszę wspominać bo to rzecz święta jeśli ktoś dba o silnik.
Uszczelniłem również pokrywę od zaworów bo silnik był w jej okolicach zapocony.
Teraz jest czysty i suchy.
Zaznaczam nie jest przygotowany do sprzedaży. Po prostu lubię jak pod maską jest czysto.
Skoro jesteśmy przy silniku to kilka słów o nim.
Jest to 1.8 IS 140 km o oznaczeniu M42
Silnik pracuje ładnie i równo. Odpala bez problemu. Nie kopci na niebiesko, czarno czy biało.
Na zimnym silniku nie przekraczam 2500 obrotów.
Jest zrywny i jak na swoją moc bardzo ekonomiczny, jak wspomniałem wyżej.
Skrzynia biegów bez wycieków. Biegi wchodzą bez żadnego problemu.
Żadnych zgrzytów itp. Olej wygląda jak nówka.
To samo z dryfem.
Sprzęgło chodzi jak marzenie.
Auto hamuje jak powinno.
Ręczny również jest idealny.
Dodam że auto było przetrzepane 3 miesiące temu na przeglądzie.
Byłem tam nim osobiście bez żadnych pośredników i znajomości (masz na flaszkę tylko podbij)
Diagnosta nie stwarzał żadnych problemów i bez zawahania wystawił papierek.
Całe podwozie zostało w całości zakonserwowane przez poprzedniego właściciela.
Przez co auto nie jest zgnite.
Na liczniku widnieje ponad 195 tysięcy kilometrów.
Nie bardzo mi się chce wierzyć że auto w tym wieku ma tak mały przebieg, ale tak było już jak przyjechał.
Chociaż po tym jak się prowadzi może tak być.
O czym zapomniałem napisać proszę pytać pod numerem 697 [zasłonięte] 253
Cena jaka mnie interesuje jest do delikatnej negocjacji.
Wiem że w tym roczniku ceny zaczynają się od 3 tysięcy.
Jednak byłem kilka takich okazji oglądać to płakać mi się chciało.
Więcej rdzy i szpachli na aucie niż blachy.
Telefony typu biorę za 5 tysi mnie nie interesują.
Tak samo jest jeśli chodzi o zamianę.
„Panie chcę się przejechać”- również zapraszam.
Jeśli mają gotówkę na pewno zasiądą za kierownicą.
O innych jazdach nie ma mowy.
Nie piszę tego, bo to auto jest jakąś mega furą tylko dlatego że różnie to w życiu bywa.
A wyjebać w coś i ja nie chciałem jest bardzo łatwo powiedzieć.
Ostatnie 2 zdjęcia pokazują pęknięty zderzak (prawie niewidoczne),
Oraz nieudolnie naprawiany spód przedniego błotnika.
Ja z tym nic nie robiłem. Taki już przyjechał z zagranicy.
Polecam bo auto naprawdę godne polecenia.
A teraz skrócony VIN
Wartość
Numer podwozia WBABE51000EK44091
Kod typu BE51
Typ 318IS (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M42
Pojemność skokowa 1.80
Moc 103
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka (0383)
Data prod. 1[zasłonięte]992-06
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S530A KLIMAANLAGE Klimatyzacja
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
S660* BMW BAVARIA REVERSE RDS
S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe
S708A M SPORT-LEDERLENKRAD II M Kierownica sportowa, skórzana
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Rozszerzona wiązka kabli
Polecam!!!!! Zapraszam!!!!!!
Pozdrawiam