Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czarne czy białe - Bala A.

29-01-2014, 17:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 56 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 3887214652
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 29-01-2014 16:20:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-18.00
soboty: 10.00-14.00

Czarne czy białe

Autor: Bala A.

 

Wydawca: Wydawnictwo Arson

Wydanie, Rok wyd: I, 2012

Format: 23,0 x 28,0 cm

Oprawa: pudełko

 

Opis:

Seria "Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się" przeznaczona jest dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych
- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego
Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.

Spis treści:
I. SEKWENCJE
1. Naśladowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie układać klocki pod paskiem od lewej do prawej strony.
2. Kontynuowanie sekwencji
Dzieci mają za zadanie powtórzyć sekwencję układając klocki na pasku.
3. Uzupełnianie sekwencji
Dzieci mają za zadanie położyć na pasku brakujący klocek (klocki).

II. ANALIZA I SYNTEZA WZROKOWA
Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.
Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.
Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.
Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.

Zestaw zawiera:
- 16 dwustronnych elementów tekturowych
- 55 pasków wzorcowych
- książeczka, 45 stron  laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- pudełko tekturowe