Masz prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od dnia dostarczenia produktu, pod warunkiem, że towar nie był używany, ma oryginalne opakowanie oraz metki.
Uwaga - koszt wysyłki do Sprzedawcy ponosi Kupujący.
W celu dokonania zwrotu należy zawiadomić Sprzedawcę e-mailem o zamiarze dokonania zwrotu oraz podać przyczynę. Otrzymujesz zwrot kwoty za towar, zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki jakie ponieśliśmy. [Zgodnie z art.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny]
*Jeśli przesyłka nie została dostarczona przez Pocztę Polską, napisz do mnie, otrzymasz numer przesyłki, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie, czy przesyłka tam nie leży i czeka. Jeśli przesyłki nie ma, reklamacja może zostać złożona przez mnie dopiero po 14 dniach roboczych od dnia nadania przesyłki. Dopiero po rozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę, mogę zwrócić Ci wpłacone za towar pieniądze. Poczta rozpatruje reklamacje ok. 3 tygodni. Proszę więc o cierpliwość!
|