Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Czarna lista firm - Klaus Werner, Weiss [nowa]

12-07-2012, 5:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26.88 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 2442245041
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 26   
Koniec: 03-07-2012 13:12:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro
ul.Kolejowa 15/17 (III piętro)
01-217 Warszawa

+48 22[zasłonięte]664-15
23[zasłonięte]940lideria.biuroemail
konto

mbank

97 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 347810

odbior

Lideria - Magazyn
Al.Prymasa Tysiąclecia 66 (piętro 1)
01-424 Warszawa
(pon.-pt. w godz. 9:00 do 16:30)

dostawa
sprawdź szczegóły w zakładce:
"Dostawa i płatność"
produkt

Czarna lista firm

Autor: Klaus Werner, Hans Weiss
  • ilość stron: 400
  • oprawa: miękka
  • format: 120x190
  • data wyd: 2009
  • wydawca: HIDARI
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]14100
"...co trzeci kęs czekolady ma posmak niewolnictwa..."Czarna lista firm" autorstwa Klausa Wernera i Hansa Weissa, przetłumaczona i wydana w wielu krajach, wywołała oburzenie, wściekłość i protesty Czytelników. Teraz książka także w Polsce! Masz szansę dowiedzieć się, jak znane i lubiane marki światowe wspierają współczesne niewolnictwo, tortury, pracę dzieci, reżimy militarne, konflikty zbrojeniowe, wojny, szantażowanie lokalnych rządów ubogich krajów, zakazane eksperymenty medyczne, dewastację środowiska naturalnego... Dowiedz się, co finansujesz, kupując produkty takich marek jak Bayer, Mercedes-Benz, McDonalds, Benetton, Kraft, Shell, Adidas czy Nike. Na świecie pracuje około 12 milionów dzieci w gospodarce eksportowej. "Dobra i usługi publiczne zostają poświęcone konkurencji na rynku gospodarczym, ludzkie podstawowe potrzeby stają się towarem". "Książka nie chybi swojego celu", osądza "Spiegel". "Atakuje ona koncerny w ich najbardziej wrażliwe miejsce: ich reputację".