Autor:Dave LakhaniData wydania:01/2010Stron:248 Tytuł oryginału:Subliminal Persuasion: Influence & Marketing Secrets They Don't Want You To KnowTłumaczenie:Marcin MachnikISBN:978-83-[zasłonięte]-1951-1Format:A5Numer z katalogu:4970
Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:
- reklamy
- marketingu
- przemysłu filmowego
- public relations
- propagandy
- negocjacji
- miłości
- religii?
Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com
Perswazja = zyski
Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?
Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.
Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
- co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
- jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
- w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.
Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.
|