Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
BEZPRZEWODOWY CZAJNIK PHILIPS HD4677/20
Wskaźnik jednej filiżanki to wyjątkowa funkcja stylowego czajnika HD4677/20 firmy Philips, która pozwala ugotować tylko tyle wody, ile potrzebujesz. Dzięki temu można bez trudu zaoszczędzić do 66% energii i ograniczyć swój negatywny wpływ na środowisko naturalne.
Informacje ogólne
Bezprzewodowy: TAK
Stopy antypoślizgowe: TAK
Ergonomiczny uchwyt: TAK
Łatwe napełnianie przez dziobek: TAK
Szeroko otwierana pokrywa: TAK
Schowek na przewód: TAK
Automatyczne wyłączanie: TAK
Zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika: TAK
Obrotowa podstawa: TAK
Możliwość napełniania przez pokrywkę i dziobek: TAK
Płaski element grzejny: TAK
Specyfikacja techniczna
- Moc: 2400 W
- Długość przewodu: 0,75 m
-
- Pojemność: 1700 ml
-
-
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.