Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cząstki przyciągania. Jak budować... + GRATIS

18-10-2014, 7:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 78.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 4618467253
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-10-2014 07:20:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Hatalska Natalia

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]46624
  • liczba stron: 200
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • Data wydania: 2[zasłonięte]014-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis:
    Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy - ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?




    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.