Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CYWILIZACJA: POPRZEZ WIEKI GRA ROKU 2010 NAJTANIEJ

27-02-2012, 21:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 135.49 zł     
Użytkownik foxsmoker
numer aukcji: 2085167084
Miejscowość Rumia
Wyświetleń: 241   
Koniec: 07-02-2012 11:26:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CYWILIZACJA: POPRZEZ WIEKI

GRA ROKU 2010


GRA NOWA !!!

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 120 - 240 minut
Losowość: minimalne elementy losowe
Interakcja: duża interakcja
Złożoność: bardzo złożona
Wydawca: REBEL.pl , Wydawnictwo Portal
Projektant: Vlaada (Vladimír) Chvátil
Pasujące koszulki: mini european
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska

Cywilizacja: Poprzez wieki to polska edycja Through the Ages, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek i okupuje aktualnie 5. miejsce w rankingu najlepszych gier na świecie (Board Game Geek) z rewelacyjną średnią ocen na poziomie ok. 8.3.

Cywilizacja: Poprzez wieki gra planszowa odwołująca się mocno do legendarnej gry komputerowej Sid Meier's Civilization. Zarówno miłośnicy tego tytułu jak i po prostu zwolennicy dobrych, strategicznych gier planszowych - znajdą tutaj wszystko czego szukają w grze o rozwoju cywilizacji.

Cywlizacje prowadzone przez graczy mogą (i powinny) m.in.:

  • wynajdować nowe technologie (np. Architekturę, Komputery, ...)
  • budować jednostki wojskowe (od wojowników po czołgi, rakiety i samoloty)
  • napadać na nacje innych graczy i wypowiadać im wojny
  • wynajmować liderów, którzy prowadzą nację przez pewien czas (np. Homer, Einstein)
  • budować potężne cuda świata (np. Kolos z Rodos, Hollywood)
  • zawierać pakty dyplomatyczne i handlowe
  • zatrudniać ludzi w kopalniach i na farmach
  • budować budynki miejskie, takie jak laboratoria, biblioteki czy światynie
  • rozwijać istniejące budynki w miarę postępu technologicznego
  • zmieniać ustrój polityczny swojego państwa (Republika, Monarchia, itp.)
  • wysyłać armie do podboju odległych kolonii
  • dbać o wyżywienie, poziom korupcji i szczęścia swoich obywateli

Wszystko to przez 4 ery historii świata - od antyku do współczesności. Gra zawiera trzy tryby gry - uproszczony (ok. 45 minut), zaawansowany (ok 2 godzin) i pełny (3-4 godziny), które różnią się nie tylko czasem, ale także strategiami, które można i warto zastosować. Wersja uproszczona pozwala zapoznać się z mechaniką gry. Zasady zaawansowane są dla tych, którzy czują się gotowi zagłębić w zawiłe meandry polityki oraz korupcji. Jeśli pragniesz zaś jeszcze większych wyzwań, wybierzecie wersję pełną i poprowadzicie wasze cywilizacje od fazy prymitywnej broni, aż po loty w przestrzeń kosmiczną.


Dlaczego pokochasz tę grę?


Mimo olbrzymiego spektrum możliwości - całość została zawarta w prostej i przejrzystej mechanice gry, w której nie ma miejsca na wyjątki czy skomplikowane tabelki. Do gry w wersji uproszczonej można zasiąść natychmiast po otwarciu pudełka i zapoznać się z zasadami w jej trakcie!

Zawarto w niej wszystkie kluczowe mechanizmy komputerowej Cywilizacji, przez co zasady stają się jeszcze bardziej naturalne i intuicyjne dla każdego miłośnika hitu Sida Meiera. Losowy rozkład kart powoduje, że każda rozgrywka jest niepowtarzalna i trzeba adaptować swoją strategię do możliwości pojawiających się w kartach.

Zawartość pudełka:

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza punktacji
  • 1 tor kart
  • 4 plansze cywilizacji
  • 4 karty pomocy
  • 1 znacznik gracza startowego
  • 32 znaczniki paktów
  • 340 kart (185 cywilnych, 155 militarnych)
  • 260 plastikowych znaczników w 4 kolorach
  • 24 drewniane znaczniki w 4 kolorach
  • 1 instrukcja

przed zakupem proszę o zapoznanie się ze stroną "o mnie"