Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CYWILIZACJA POPRZEZ WIEKI - GRA ROKU 2010 [FOLIA]

18-01-2012, 18:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 157 zł     
Użytkownik StacjaRozrywka
numer aukcji: 2021932995
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 360   
Koniec: 26-01-2012 13:27:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


STACJA ROZRYWKA - ZAPRASZAM DO AUKCJI


CYWILIZACJA: POPRZEZ WIEKI
Gra Roku 2010

GRA NOWA W FOLII

ORYGINALNIE ZAPAKOWANA

SZYBKA WYSYŁKA

PODSTAWOWE INFORMACJE:


Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 120 - 240 minut
Wydawca: REBEL.pl , Wydawnictwo Portal
Projektant: Vlaada (Vladimír) Chvátil
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska


Zawartość pudełka:


- 1 plansza punktacji
- 1 tor kart
- 4 plansze cywilizacji
- 4 karty pomocy
- 1 znacznik gracza startowego
- 32 znaczniki paktów
- 340 kart (185 cywilnych, 155 militarnych)
- 260 plastikowych znaczników w 4 kolorach
- 24 drewniane znaczniki w 4 kolorach
- 1 instrukcja




Cywilizacja: Poprzez wieki to polska edycja Through the Ages, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek i okupuje aktualnie 5. miejsce w rankingu najlepszych gier na świecie (Board Game Geek) z rewelacyjną średnią ocen na poziomie ok. 8.3. Cywilizacja: Poprzez wieki gra planszowa odwołująca się mocno do legendarnej gry komputerowej Sid Meier's Civilization. Zarówno miłośnicy tego tytułu jak i po prostu zwolennicy dobrych, strategicznych gier planszowych - znajdą tutaj wszystko czego szukają w grze o rozwoju cywilizacji.



Cywlizacje prowadzone przez graczy mogą (i powinny) m.in.: wynajdować nowe technologie (np. Architekturę, Komputery, ...)
budować jednostki wojskowe (od wojowników po czołgi, rakiety i samoloty)
napadać na nacje innych graczy i wypowiadać im wojny
wynajmować liderów, którzy prowadzą nację przez pewien czas (np. Homer, Einstein)
budować potężne cuda świata (np. Kolos z Rodos, Hollywood)
zawierać pakty dyplomatyczne i handlowe
zatrudniać ludzi w kopalniach i na farmach
budować budynki miejskie, takie jak laboratoria, biblioteki czy światynie
rozwijać istniejące budynki w miarę postępu technologicznego
zmieniać ustrój polityczny swojego państwa (Republika, Monarchia, itp.)
wysyłać armie do podboju odległych kolonii
dbać o wyżywienie, poziom korupcji i szczęścia swoich obywateli



Wszystko to przez 4 ery historii świata - od antyku do współczesności. Gra zawiera trzy tryby gry - uproszczony (ok. 45 minut), zaawansowany (ok 2 godzin) i pełny (3-4 godziny), które różnią się nie tylko czasem, ale także strategiami, które można i warto zastosować. Wersja uproszczona pozwala zapoznać się z mechaniką gry. Zasady zaawansowane są dla tych, którzy czują się gotowi zagłębić w zawiłe meandry polityki oraz korupcji. Jeśli pragniesz zaś jeszcze większych wyzwań, wybierzecie wersję pełną i poprowadzicie wasze cywilizacje od fazy prymitywnej broni, aż po loty w przestrzeń kosmiczną.




Dlaczego pokochasz tę grę?


Mimo olbrzymiego spektrum możliwości - całość została zawarta w prostej i przejrzystej mechanice gry, w której nie ma miejsca na wyjątki czy skomplikowane tabelki. Do gry w wersji uproszczonej można zasiąść natychmiast po otwarciu pudełka i zapoznać się z zasadami w jej trakcie! Zawarto w niej wszystkie kluczowe mechanizmy komputerowej Cywilizacji, przez co zasady stają się jeszcze bardziej naturalne i intuicyjne dla każdego miłośnika hitu Sida Meiera. Losowy rozkład kart powoduje, że każda rozgrywka jest niepowtarzalna i trzeba adaptować swoją strategię do możliwości pojawiających się w kartach.





Cywilizacje prowadzone przez graczy mogą (i powinny) m.in.:

wynajdować nowe technologie (np. Architekturę, Komputery, ...)
budować jednostki wojskowe (od wojowników po czołgi, rakiety i samoloty)
napadać na nacje innych graczy i wypowiadać im wojny
wynajmować liderów, którzy prowadzą nację przez pewien czas (np. Homer, Einstein)
budować potężne cuda świata (np. Kolos z Rodos, Hollywood)
zawierać pakty dyplomatyczne i handlowe
zatrudniać ludzi w kopalniach i na farmach
budować budynki miejskie, takie jak laboratoria, biblioteki czy świątynie
rozwijać istniejące budynki w miarę postępu technologicznego
zmieniać ustrój polityczny swojego państwa (Republika, Monarchia, itp.)
wysyłać armie do podboju odległych kolonii
dbać o wyżywienie, poziom korupcji i szczęścia swoich obywateli

PACZKA POCZTOWA EKONOMICZNA 3zł

PACZKA POCZTOWA PRIORYTETOWA 6zł

WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ REJESTROWANE





Kupując na naszych aukcjach płacisz raz za wysyłkę


PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Paneleallegalerie przedmiotów na allegro