Witam,
Przedmiotem sprzedaży jest cysterna LAG do przewozu materiałów niebezpiecznych rok produkcji 2005.
Specyfikacja pojazdu:
Marka: LAG
Rok produkcji: 2005
Masa własna: około 7000 kg
Pojemność: 30000L
Liczba osi: 3
Długość: 11500 mm
Szerokość: 2520 mm
Wysokość: 3900 mm
Opony i koła: 385/65 R22,5
Aktualne badania TDT ważne do:
badanie pośrednie 07/2014
badanie okresowe 07/2017
Osie: SAF Intra Dysc Plus II Integral
1 i 3 oś podnoszona niezależnie zaworami pneumatycznymi (nie z EBS-u)
Układ hamulcowy: humulce tarczowe , duża tarcza, ABS / EBS / RSS
Felgi aluminiowe wysoko polerowane
Sposób napełniania: odgórny
Sposób rozładunku: dolny, grawitacyjny
Wykaz towarów dopuszczonych do przewozu cysterną LAG
Nr. UN
|
Nazwa przewozowa
|
Klasa
|
Kod klasyfikacyjny
|
Grupa pakowania
|
1136
|
Destylaty ze smoły węglowej, zapalne
|
3
|
F1
|
III
|
1267
|
Ropa naftowa surowa
|
3
|
F1
|
I
|
1267
|
Ropa naftowa surowa ( o prężności par w 50
oC większej niż 110) |
3
|
F1
|
II
|
1267
|
Ropa naftowa surowa ( o prężności par w 50
oC nie większej niż 110 kPa) |
3
|
F1
|
II
|
1267
|
Ropa naftowa surowa
|
3
|
F1
|
III
|
1268
|
Destylaty z ropy naftowej, I.N.O. lub produkty naftowe, I.N.O.
|
3
|
F1
|
I
|
1268
|
Destylaty z ropy naftowej, I.N.O. lub produkty naftowe, I.N.O. (o prężności par w temperaturze 50
oC większej niż 110kPa) |
3
|
F1
|
II
|
1268
|
Destylaty z ropy naftowej, I.N.O. lub produkty naftowe, I.N.O. (o prężności par w temperaturze 50
oC nie większej niż 110kPa) |
3
|
F1
|
II
|
1268
|
Destylaty z ropy naftowej, I.N.O. lub produkty naftowe, I.N.O.
|
3
|
F1
|
III
|
1288
|
Olej łupkowy
|
3
|
F1
|
II
|
1288
|
Olej łupkowy
|
3
|
F1
|
III
|
1999
|
Smoły, ciekłe, włącznie z asfaltami drogowymi i olejami, bitumami i napełniaczami ( o prężności par w 50
oC większej niż 110 kPa) |
3
|
F1
|
II
|
1999
|
Smoły, ciekłe, włącznie z asfaltami drogowymi i olejami, bitumami i napełniaczami ( o prężności par w 50
oC nie większej niż 110 kPa) |
3
|
F1
|
II
|
1999
|
Smoły, ciekłe, włącznie z asfaltami drogowymi i olejami, bitumami i napełniaczami
|
3
|
F1
|
III
|
1999
|
Smoły, ciekłe, włącznie z asfaltami drogowymi i olejami, bitumami i napełniaczami ( o temperaturze zapłonu poniżej 23
oC i lepkości zgodnej z 2.2.3.1.4) (o temperaturze wrzenia nie wyzszej niż 35oC) |
3
|
F1
|
III
|
1999
|
Smoły, ciekłe, włącznie z asfaltami drogowymi i olejami, bitumami i napełniaczami ( o temperaturze zapłonu poniżej 23
oC i lepkości zgodnej z 2.2.3.1.4) (o prężności par w 50oC większej niż 110 kPa i temperaturze wrzenia wyższej niż 35oC) |
3
|
F1
|
III
|
1999
|
Smoły, ciekłe, włącznie z asfaltami drogowymi i olejami, bitumami i napełniaczami ( o temperaturze zapłonu poniżej 23
oC i lepkości zgodnej z 2.2.3.1.4) ( o pręzności par w 50oC nie większej niż 110 kPa) |
3
|
F1
|
III
|
3256
|
Materiał o podwyższonej temperaturze ciekły, zapalny, I.N.O., o temperaturze zapłonu wyzszej niż 60oC lub mający temperaturę równą lub wyzsząod swojej temperatury zapłonu)
|
3
|
F2
|
III
|
3257
|
Materiał o podwyższonej temperaturze ciekły, I.N.O., o temperaturze równej lub wyższej niż 100
oC, ale niższej od swojej temperatury zapłonu (obejmuje stopione metale, stopione sole, itp.), ładowany w temperaturze wyższej niż 190oC) |
9
|
M9
|
III
|
3257
|
Materiał o podwyższonej temperaturze ciekły, I.N.O., o temperaturze równej lub wyższej niż 100
oC, ale niższej od swojej temperatury zapłonu (obejmuje stopione metale, stopione sole, itp.), ładowany w temperaturze 190oC lub niższej) |
9
|
M9
|
III
|
Podana cena jest ceną brutto. Cena netto 156 000zł. Wystawiamy faktury VAT. Posiadamy w sprzedaży pięć naczep tego typu. Posiadamy również w ofercie cztery cysterny do przewozu mas bitumicznych marki LAG rok produkcji 2006. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 602-[zasłonięte]-952.
|