ISBN: |
830[zasłonięte]4857 |
Wymiar: |
149 x 205 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
412 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,45 kg |
Indeks: |
0165/43/0059 |
Rok wydania: |
1997 |
Autor: |
Cyrson Edward |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
PWN |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Książka wychodzi naprzeciw niezbędnej potrzebie edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupełnić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do rynkowego. Prezentuje wiedzę ogólnoekonomiczną i praktyczną w zakresie marketingu, finansów i zarządzania przedsiębiorstwem. Ma ułatwić przekroczenie progu wyższych uczelni ekonomicznych, wydziałów prawa, a także wyższych uczelni technicznych i rolniczych, wymagających coraz więcej wiadomości ekonomicznych od studentów pierwszych lat studiów. Korzystać z niej mogą również słuchacze wyższych szkół biznesu oraz uczestnicy kursów dokształceniowych w dziedzinie ekonomii i zarządzania. Sięgać mogą do kompendium wszyscy, dla których używana obecnie terminologia ekonomiczna i handlowa nie jest dostatecznie jasna lub wręcz obca. Znajdują się w nim nie tylko definicje owych pojęć, ale także omówienia ich zastosowania w rzeczywistym kontekście gospodarczym.
Książka koncepcją edytorską nawiązuje do wydanego już Kompendium wiedzy o społeczeństwie, państwie i prawie.
Uwagi :
Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa delikatne wytarta.
Posiada adnotacje i pieczątki pobiblioteczne.