Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CYLINDRY 4 Zestawy Z DREWNA BUKOWEGO Montessori

31-05-2014, 18:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 589 zł     
Użytkownik malinowyslon
numer aukcji: 4262767150
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 3   
Koniec: 31-05-2014 18:13:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
Producent: Inny
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 2 lata +
Materiał: Drewno
Certyfikaty i opinie: CE, EN 71
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Malinowy  Słoń  Bawi Uczy i Rozwija

       

SMVP0044_JS-S001

    

Jednym z podstawowych urządzeń sensorycznych zawiera cztery drewniane klocki, które są klasyfikowane według trudności (od 1 do bloku blok 4). Każdy blok jest 10 rolek z uchwytami. 


Od klasycznych rolek do pomocy różnych rodzajów drewna i wykonania.

 

Walce z uchwytami są bardzo popularne wśród pomocy dzieci. Pracują z nimi dzieci od 2 lat. Starsze dzieci pracują z nimi bardzo szczęśliwy w grupie i to często blokuje wszystkie na raz. Narzędzie rozwija przede wszystkim percepcję wzrokową, ale jak z każdym dzieckiem aids sensorycznej wykorzystuje i rozwija zmysły. Czy to znowu pomaga wypadku aktywów obecnych wiele pojęć matematycznych i pracy z dzieckiem przygotowuje również napisać - pracę od lewej do prawej, špetkový uścisku, uwolnienie nadgarstka, itp.

I oczywiście dziecko przez przewodnika (nauczyciel / macierzystego) nabywa nowe koncepcje: gruby - cienki, szeroki - wąski, wysoki - niski, duży - mały.

 

Sesja 1:  Walce zmiany w jednym wymiarze. Średnica 5 cm równomiernie zmniejszone o ½ cm, wysokość pozostaje niezmieniona.  praca z nimi dziecko, uczy się pojęcia: gruby - cienki, szeroki - wąski.

Sesja 2.  Walce zmieniać się w dwóch wymiarach. Średnica 5 cm, równomiernie zmniejszona o i pół cm. . Wysokość 5 cm maleje równomiernie około ½ cm  Praca Dzieci z nimi, uczy się pojęcia:  wysoki - niski, duży - mały.

Sesja 3.  Rolki zmieniać się w dwóch wymiarach. Średnia równomiernie rośnie z ½ cm do 5 cm.  wysokość 5 cm maleje równomiernie na ½ cm.  Dziecko w pracy z nich nabywa pojęcia:  wysoki - niski, szeroki - wąski. 

Blok 4:  W Aleck zmiany w jednym wymiarze. Średnica rolki wynosi 2 cm i pozostaje taka sama. . Wysokość jest stale spada od 5 cm do ½ cm  Praca Dzieci z nimi, uczy się pojęcia:  wysoki - niski.

 

Podstawowy przepływ pracy

Najpierw pokażemy, jak blok z rolkami nosić. Blok trzymać obie ręce zawsze zewnętrzny koniec. Pracujemy od lewej do prawej, z wysokości rolki ręka się uchwyt (3 palce) i położyć je na dywanie przed blokiem. Jeśli wziąć wszystkie rolki, zobacz pusty blok z otworami na rolkach. Dodasz ponownie od lewej do prawej. Walce się uchwyt nie dominującej ręki i palców przejażdżkę ręki dominującej wokół dolnej krawędzi rolki, a my go wokół krawędzi otworu (w bloku 4 badamy głębokość otworu), a następnie włóż rolkę do prawego gniazda. Więc możemy przechowywać wszystkie rolki przecznicę.

Już w próbce sprzęgania dziecka. Zaleca się, aby dziecko po raz pierwszy pracował z każdego bloku oddzielnie. Im dłużej dziecko pracuje z rolkami, co poprawia swoje szacunki - percepcja wzrokowa zmiękcza.

 

Dalej pracować z rolkami z uchwytami

- pierwszy, aby pokazać dziecku pierwszy blok Później dziecko mogło współpracować z blokiem 2 i 3.

- wreszcie, dołączany jest blok 4 - dziecko należy porównywać wysokość walca (co jest widoczne) o głębokości otworów (wyraźnie nie widoczne). To wymaga pewnego doświadczenia, które dziecko otrzymuje od 1 do 3 bloków

- Podczas wyjmowania rolki umieszczone na dywanie porozrzucane.

- Praca z wielu bloków jednocześnie pierwszym z dwóch, potem trzech, a wreszcie cztery.