Jednym z podstawowych urządzeń sensorycznych które zawiera cztery drewniane klocki, które są klasyfikowane według trudności (od 1 do bloku blok 4). Każdy blok zawiera 10 cylindrów.
Walce z uchwytami są bardzo popularne wśród pomocy dzieci. Pracują z nimi dzieci od 2 lat. Starsze dzieci pracują z nimi bardzo szczęśliwy w grupie i to często blokuje wszystkie na raz. Narzędzie rozwija przede wszystkim percepcję wzrokową, wykorzystuje i rozwija zmysły. Czy to znowu pomaga wypadku aktywów obecnych wiele pojęć matematycznych i pracy z dzieckiem przygotowuje również napisać - pracę od lewej do prawej, uścisku, uwolnienie nadgarstka, itp.
I oczywiście dziecko przez przewodnika (nauczyciel / macierzystego) nabywa nowe koncepcje: gruby - cienki, szeroki - wąski, wysoki - niski, duży - mały.
Sesja 1: Walce zmiany w jednym wymiarze. Średnica 5 cm równomiernie zmniejszone o ½ cm, wysokość pozostaje niezmieniona. praca z nimi dziecko, uczy się pojęcia: gruby - cienki, szeroki - wąski.
Sesja 2. Walce zmieniać się w dwóch wymiarach. Średnica 5 cm, równomiernie zmniejszona o i pół cm. . Wysokość 5 cm maleje równomiernie około ½ cm Praca Dzieci z nimi, uczy się pojęcia: wysoki - niski, duży - mały.
Sesja 3. Rolki zmieniać się w dwóch wymiarach. Średnia równomiernie rośnie z ½ cm do 5 cm. wysokość 5 cm maleje równomiernie na ½ cm. Dziecko w pracy z nich nabywa pojęcia: wysoki - niski, szeroki - wąski.
Blok 4: W Aleck zmiany w jednym wymiarze. Średnica rolki wynosi 2 cm i pozostaje taka sama. . Wysokość jest stale spada od 5 cm do ½ cm Praca Dzieci z nimi, uczy się pojęcia: wysoki - niski.
Podstawowy przepływ pracy
Najpierw pokażemy, jak blok z rolkami nosić. Blok trzymać obie ręce zawsze zewnętrzny koniec. Pracujemy od lewej do prawej, z wysokości rolki ręka się uchwyt (3 palce) i położyć je na dywanie przed blokiem. Jeśli wziąć wszystkie rolki, zobacz pusty blok z otworami na rolkach. Dodasz ponownie od lewej do prawej. Walce się uchwyt nie dominującej ręki i palców przejażdżkę ręki dominującej wokół dolnej krawędzi rolki, a my go wokół krawędzi otworu (w bloku 4 badamy głębokość otworu), a następnie włóż rolkę do prawego gniazda. Więc możemy przechowywać wszystkie rolki przecznicę.
Już w próbce sprzęgania dziecka. Zaleca się, aby dziecko po raz pierwszy pracował z każdego bloku oddzielnie. Im dłużej dziecko pracuje z rolkami, co poprawia swoje szacunki - percepcja wzrokowa zmiękcza.
Dalej pracować z rolkami z uchwytami
- pierwszy, aby pokazać dziecku pierwszy blok Później dziecko mogło współpracować z blokiem 2 i 3.
- wreszcie, dołączany jest blok 4 - dziecko należy porównywać wysokość walca (co jest widoczne) o głębokości otworów (wyraźnie nie widoczne). To wymaga pewnego doświadczenia, które dziecko otrzymuje od 1 do 3 bloków
- Podczas wyjmowania rolki umieszczone na dywanie porozrzucane.
- Praca z wielu bloków jednocześnie pierwszym z dwóch, potem trzech, a wreszcie cztery.
- Podczas pracy z czterech bloków przydziela zadania: "Znajdź dwa identyczne walce." "Znajdź najniższe walce" "Co jest najtrudniejsze" etc. "Znajdź najcieńszych walce."?
- Praca z zawiązanymi oczami stopniowo w jednym, dwóch, trzech i czterech jednostek jednocześnie.