Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cykl popularności. Wybór odpowiedniej... [nowa]

28-01-2012, 0:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2019439001
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 16:59:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Fenn Jackie, Raskino Mark

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64032
  • liczba stron: 260
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.

    Nota o autorach
    Przedmowa
    Podziękowania
    Część 1 Cykl popularności
    Rozdział pierwszy
    Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności
    Rozdział drugi
    Za kulisami cyklu popularności
    Rozdział trzeci
    Pułapki i wyzwania
    Rozdział czwarty
    Okazje i wnioski
    Część 2 Program STREET
    Rozdział piąty
    Co jest potrzebnedo opanowania cyklu popularności?
    Rozdział szósty
    Zakres: określenie kontekstu dla innowacji
    Rozdział siódmy
    Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji
    Rozdział ósmy
    Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji
    Rozdział dziewiąty
    Ocena: rozumienie nagród i ryzyka
    Rozdział dziesiąty
    Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła
    Rozdział jedenasty
    Przyszłe cykle
    Indeks 253

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.