Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cykl popularności. Wybór odpowiedniej... [nowa]

28-01-2012, 0:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.90 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2019413054
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 10:16:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:260
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64032
Rok wydania: 2010
Opis:

W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.



Spis treści:

Nota o autorach
Przedmowa
Podziękowania
Część 1 Cykl popularności
Rozdział pierwszy
Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności
Rozdział drugi
Za kulisami cyklu popularności
Rozdział trzeci
Pułapki i wyzwania
Rozdział czwarty
Okazje i wnioski
Część 2 Program STREET
Rozdział piąty
Co jest potrzebnedo opanowania cyklu popularności?
Rozdział szósty
Zakres: określenie kontekstu dla innowacji
Rozdział siódmy
Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji
Rozdział ósmy
Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji
Rozdział dziewiąty
Ocena: rozumienie nagród i ryzyka
Rozdział dziesiąty
Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła
Rozdział jedenasty
Przyszłe cykle
Indeks 253

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.