Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cykl popularności - Fenn, Raskino

24-01-2014, 1:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik Fabiszewski
numer aukcji: 3882668185
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-01-2014 01:39:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.42 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Od wydawcy:

W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia.

Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.

- W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje.
- W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.

Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.


stron 259

wyd.
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Warszawa 2010 r.
ISBN 978-83-[zasłonięte]-0322-4

miękka okładka

stan:
bardzo dobry -