| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 Księgarnia stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl | | | | Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni. | | | | Wpłata na konto: Alior Bank 21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. | | | Cykl popularności (oryginalnie: Mastering the Hype Cycle: How to Choose the Right Innovation at the Right Time) Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie Fenn Jackie, Raskino Mark
wydawnictwo Wolters Kluwer Polska wydanie 2010 r. ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0322-4 Tłumaczenie: Wicher Adam Format: 16.5x24.0cm Ilość stron: 260 Oprawa: Miękka
Opis książki Cykl popularności: W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dziękitemu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł. W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje, W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie. Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko „bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.
| |