Opis: W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko ?bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Fenn Jackie, Raskino Mark
- Podtytuł: Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie
- Język oryginału: angielski
- Tytuł oryginału: Mastering the Hype Cycle: How to Choose the Right Innovation at the Right Time
- Tłumaczenie: Wicher Adam
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 30787
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 260
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.39
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64032
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]64032
- Wysokość: 12
- PKWiU: 58.11.1
|