2 piloty radiowe -każda próba ingerencji przez niepowołaną osobę jest wysyłana przez centralkę alarmu
do pilota, który informuje nas o zagrożeniu dzwiękowo i wizualnie. Na wbudowanym wyświetlaczu
pilota ciekłokrystalicznego za pomocą ikon wyświetlana jest przyczyna alarmowania.
zmienny kod - opatentowana technologia kodowania firmy Microchip
antyscanning - zabezpieczenie przed skopiowaniem kodu pilota
prealarm - pierwsze wzbudzenie czujnika udarowego powoduje krótkie alarmowanie , jeśli sytuacja się
powtórzy w krótkim czasie , następuje pełne alarmowanie
uzbrajanie wielopoziomowe - umożliwia włączeniem lub wyłączenie dowolnej strefy
funkcja VALET -hibernacja systemu na czas serwisu pojazdu
informacja o uszkodzeniu jednego z czujników - jeśli któryś z czujników jest uszkodzony,
system powiadomi nas o tym przy uzbrajaniu
funkcja zdalnego uruchamiania np. ogrzewania postojowego -uruchomienie może nastąpić z pilota
funkcja antynapadowa
głośne/ciche uzbrajanie i rozbrajanie
samouzbrajanie - system może automatycznie się uzbroić po 30 sekundach (można wyłączyć tę funkcję)
ponowne uzbrajanie po przypadkowym rozbrojeniu - jeśli nieumyślnie alarm zostanie rozbrojony,
nie wsiądziemy do pojazdu lub nie zostanie włączony zapłon, system ponownie automatycznie się uzbroi
automatyczne ryglowanie centralnego zamka w czasie jazdy - system może automatycznie zamykać
centralny zamek po rozpoczęciu jazdy i otwierać po wyłączeniu zapłonu (można wyłączyć tę funkcję)
poszukiwanie pojazdu na parkingu
funkcja KOMFORT - system podaje sygnał domykania szyb
funkcja PANIC / poszukiwanie pojazdu na parkingu - możemy włączyć pilotem pulsacyjne alarmowanie
jeśli przy pojeździe przebywa niepowołana osoba lub nie możemy dostrzec naszego pojazdu na zatłoczonym
parkingu
pamięć sytuacji alarmowych - jeśli podczas naszej nieobecności alarm został wzbudzony,
zostaniemy o tym poinformowani przy rozbrojeniu 4-ro krotnym sygnałem dźwiękowym
blokada zapłonu/rozruchu - dołączonym do zestawu przekaźnikiem możemy uniemożliwić uruchomienie pojazdu
zabezpieczenie drzwi, bagażnika, pokrywy silnika - możemy chronić każdą strefę pojazdu stosując
odpowiednie czujniki lub krańcówki
wbudowany sterownik centralnego zamka ( impuls 0,7 lub 3,5 sek. ) - można bezpośrednio sterować
dowolnym fabrycznym lub uniwersalnym centralnym zamkiem, dzięki możliwości ustawienia długości impulsu,
możliwe jest sterowanie zamkiem elektrycznym jak również pneumatycznym
otwierania bagażnika pilotem (impuls 1sek.) - alarm posiada dodatkowy kanał uruchamiany pilotem
informowanie o zdarzeniu podczas naszej nieobecnośći
awaryjne rozbrajanie - możliwość awaryjnego rozbrojenia w przypadku utraty pilotów
wyzwalanie ujemnym lub dodatnim potencjałem - alarm może być wyzwolony za równo po podaniu masy
jak i napięcia +12V
możliwość podłączenia dodatkowych czujników