Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CYFROWE DOMINO edukacyjna gra logiczna wiek 4+

25-10-2014, 8:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 5.95 zł     
Użytkownik edukacyjne-gry
numer aukcji: 4640355773
Miejscowość Dopiewo
Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-10-2014 07:56:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 4 lata +
Materiał: Plastik, Papier
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zapraszamy do naszego sklepu firmowego na allegro

.

http://hetman-zabawki.com.pl/templates/rt_novus_j15/images/inset-banner.jpg

.

Realizujemy zamówienia przy okazji różnych imprez okolicznościowych > Andrzejki, Mikołajki, Gwiazdka ...

Oferujemy 25% rabat wliczony już w cenę przedmiotów + wysyłkę kurierską gratis !

Zapraszamy do współpracy: placówki oświatowe, stowarzyszenia, firmy. Wystawiamy faktury VAT.

Wpłata na konto lub wysyłka za pobraniem przy odbiorze (informacje: tel. 604 [zasłonięte] 20 90).


Klienci indywidualni: jeden koszt wysyłki zbiorczej !

Jedna opłata za zakupy zbiorcze - przy zakupie wielu przedmiotów, z jednej bądź z wielu różnych naszych aukcji

- koszt wysyłki jest równy kwocie za wysyłkę jednego przedmiotu !

.

Wysyłka kurierska - gwarancja szybkiej dostawy !

OBRAZKOWO - CYFROWE DOMINO
.
GRA EDUKACYJNA DLA DZIECI

Gra składa się z 28 plastikowych płytek, które podzielone są na dwa kwadratowe pola z ilustracjami o wybranej tematyce.
Ciekawe ilustracje pomagają dzieciom poznać i utrwalić cyfry.
.
Opakowanie zawiera:

- 28 plastikowych płytek domina z naklejonymi ilustracjami (wielkość płytek 5 cm x 2,5 cm)
.
Rozpoczęcie gry:

W grze biorą udział dwie, trzy lub cztery osoby.

(Dla większej liczby graczy stosuje się zestawy o większej ilości płytek - możliwe jest łączenie kompletów domin).

Płytki odwraca się ilustracjami do spodu i miesza.

Następnie wybiera się gracza rozpoczynającego.

Gracze pobierają płytki poczynając od rozpoczynającego, zgodnie z ruchem wskazówek zegara, po jednej płytce lub od razu w odpowiedniej liczbie
(zwykle nie więcej niż siedem), nie pokazując ich pozostałym graczom.

Płytki pozostające na stole to "talon".

Rozpoczynający wykłada dowolną płytkę a pozostali, kolejno, dokładają swoje płytki według ustalonych zasad.

Zasady gry:

Płytki dokładane są tak, aby stykające się pola pasowały do siebie nawzajem.

Jeśli kolejny gracz nie posiada płytki, którą mógłby dołożyć według podanej zasady, dobiera płytkę z pozostałej na stole puli.

Według umowy, jeśli dobrana płytka również nie pasuje do wyłożonych, gracz dobiera dalsze płytki, aż do wybrania właściwej (lub wyczerpania talonu),
lub ruch wykonuje następny gracz.

Wygrywa gracz który pierwszy wyłoży wszystkie posiadane płytki lub "zamknie" grę wykładając płytkę jednym polem pasującym do jednego końca
utworzonego z wykładanych płytek "węża" a drugim - do drugiego końca.

.