WITAM DO ZAOFEROWANIA MAM FABRYCZNIE NOWE ORYGINALNE NIGDY NIE UŻYWANE CYFROWE APARATY SŁUCHOWE .
PHONAK NAIDA V SP (Super power) lub PHONAK NAIDA V UP (Ultra power)
Naida to doskonała linia produktów z całym spektrum innowacji.Naida Super Power specjalnie stworzona do średnio ciężkich ubytków słuchu . Bazuje na najnowszej, bezprzewodowej platformie CORE firmy Phonak, oferującej bezkablowe dopasowanie, funkcję QuickSync i komfort bezprzewodowychpołączeń. Unikalne połączenie funkcji SoundRecover WhistleBlock, PowerProcessing i BassBoost oferuje wyjątkowy poziom słyszenia i czystości dźwięku.
Z SoundRecover(nieliniową kompresją częstotliwości) użytkownik słyszywięcej wysokich tonów co poprawia rozumienie mowy.Sprzężenie jest efektywnie tłumione bez utraty wzmocnienia dzięki nowej technologii WhistleBlock. APARATY TE NIE BYŁY NIGDY UŻYWANE SĄ SPRAWNE W 100%W skład zestawu wchodzi: - 1 aparat zauszny -plastikowe etui na aparat-instrukcja obsługi (w języku angielskim)
Możliwość wyboru koloru oraz modelu UP,SP
Możliwość zakupu większej ilości.
SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU NAIDA V SP (Super Power) -Maks. poziom na wyjściu (dB SPL) Sprzegacz 2 cc-140/133 Symulator ucha-141/138
-Maksymalne wzmocnienie (dB) Sprzęgacz 2 cc-75/68 Symulator ucha-80/73
-Pasmo przeniesienia –Sprzegacz 2 cc (Hz)-<100 –6400 Pasmo przeniesienia –Symulator ucha (Hz)-<100 - 6900
-Ilość kanałów 16
-Typ baterii 13
-Pobór prądu (mA) 1.3
SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU NAIDA V UP (Ultra Power) -Maks. poziom na wyjściu (dB SPL) Sprzegacz 2 cc-142/135 Symulator ucha-144/139
-Maksymalne wzmocnienie (dB) Sprzęgacz 2 cc-82/75 Symulator ucha-85/80
-Pasmo przeniesienia –Sprzegacz 2 cc (Hz)-<100 –4900 Pasmo przeniesienia –Symulator ucha (Hz)-<100 - 5000
-Typ baterii 675
PO DOKONANIU ZAKUPU PROSZĘ PODAĆ KTÓRY MODEL MA ZOSTAĆ WYSŁANY
MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU (W ORYGINALNYM OPAKOWANIU)W PRZYPADKU PYTAŃ PROSZĘ O KONTAKT MAILEM WIĘCEJ INFORMACJI O PRODUKCIE NA STRONIE www.phonak.com/content/dam/phonak/gc_pl/Product_/PI_Naida_III_V_IXPL.pdf
www.phonak.pl/ccpl/consumer/products.htmOferowane aparaty są aparatami cyfrowymi ZAPRASZAM NA MOJE INNE AUKCJE
Przepisy prawne chroniące konsumenta w sklepie internetowym Od 2 marca 2000 roku polski konsument w sklepie internetowym ma zapewnione takie same prawa, jak klient z Unii Europejskiej – a to na skutek implementacji prawa unijnego. W efekcie klient polskich sklepów internetowych może korzystać z całej gamy uprawnień, jakie daje mu Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Kluczowy zapis tej ustawy, który powinien podnieść poziom zaufania do sklepów internetowych i zmniejszyć ryzyko związane z zakupem, to możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Co więcej, prawo obliguje właściciela sklepu internetowego do powiadomienia konsumenta o takiej możliwości. Niestety większość sklepów skrupulatnie ukrywa tę informację przed odwiedzającym konsumentem. Czyżby w nadziei, że potencjalny klient zniechęci się do tej formy zakupów? Prawa e-konsumenta Z przyjemnością podajemy Państwu przepisy, które wynikają z Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, gdyż dają one Państwu całkiem przyzwoity poziom ochrony w trakcie zakupów internetowych. Na początek jednak należy zdać sobie sprawę, że ustawa ta nie dotyczy: inwestycji kapitałowych, ubezpieczeń, czynności bankowych, sprzedaży z licytacji, czyli aukcji internetowych, a także nieruchomości z wyjątkiem najmu. Zgodnie z ustawą: Jeśli rezygnujesz z zakupu, to umowa pomiędzy Tobą a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i jesteś zwolniony ze wszelkich zobowiązań, musisz jednak oddać produkt w stanie niezmienionym (czyli nie możesz go używać przez te 10 dni), ale możesz go wypróbować (czyli przymierzyć, sprawdzić, jak działa). Termin 10-dniowy liczy się od dnia dostarczenia produktu, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy. Wzór protokołu odstąpienia od umowy można znaleźć na naszej stronie. Nikt nie może żądać od Ciebie zapłaty za wycofanie się z umowy (odstępnego), takie żądanie jest bezprawne i nawet jeśli zostało zapisane w umowie (np. regulaminie sklepu), jest nieważne. Jeżeli Twój zakup internetowy związany jest z kredytem lub pożyczką udzieloną Ci przez przedsiębiorcę, to odstąpienie od umowy (rezygnacja z zakupu) jest skuteczne także wobec umowy o udzielenie pożyczki lub kredytu. Pamiętaj jednak, że prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) nie przysługuje Ci jeżeli: - zawarłeś w internecie umowę o okresowe dostarczanie artykułów spożywczych, - zawarłeś umowę on-line o wykonanie, w ściśle oznaczonym okresie, usługi dotyczącej zakwaterowania, transportu, rozrywek, gastronomii. Jeżeli nie umówiłeś się ze sprzedawcą, usługodawcą inaczej (nie podpisałeś odpowiedniej umowy), to nie będziesz mógł także w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i dodatkowych kosztów: -zrezygnować z usługi rozpoczętej za Twoją zgodą przed upływem 10 dni, -zrezygnować z zakupu kaset video i audio, płyt CD (czyli wszystkich nagrań audiowizualnych), programów komputerowych, jeśli otworzyłeś ich opakowanie, -zrezygnować z produktu lub usługi, jeżeli została ona wykonana według Twojego indywidualnego zamówienia, -zrezygnować z produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu, -zrezygnować z prenumeraty prasy, -zrezygnować z usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.
Od 2 marca 2000 roku polski konsument w sklepie internetowym ma zapewnione takie same prawa, jak klient z Unii Europejskiej – a to na skutek implementacji prawa unijnego. W efekcie klient polskich sklepów internetowych może korzystać z całej gamy uprawnień, jakie daje mu Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Kluczowy zapis tej ustawy, który powinien podnieść poziom zaufania do sklepów internetowych i zmniejszyć ryzyko związane z zakupem, to możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Co więcej, prawo obliguje właściciela sklepu internetowego do powiadomienia konsumenta o takiej możliwości. Niestety większość sklepów skrupulatnie ukrywa tę informację przed odwiedzającym konsumentem. Czyżby w nadziei, że potencjalny klient zniechęci się do tej formy zakupów?
Prawa e-konsumenta
Z przyjemnością podajemy Państwu przepisy, które wynikają z Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, gdyż dają one Państwu całkiem przyzwoity poziom ochrony w trakcie zakupów internetowych.
Na początek jednak należy zdać sobie sprawę, że ustawa ta nie dotyczy: inwestycji kapitałowych, ubezpieczeń, czynności bankowych, sprzedaży z licytacji, czyli aukcji internetowych, a także nieruchomości z wyjątkiem najmu.
Zgodnie z ustawą:
- zawarłeś w internecie umowę o okresowe dostarczanie artykułów spożywczych,
- zawarłeś umowę on-line o wykonanie, w ściśle oznaczonym okresie, usługi dotyczącej zakwaterowania, transportu, rozrywek, gastronomii.
-zrezygnować z usługi rozpoczętej za Twoją zgodą przed upływem 10 dni,
-zrezygnować z zakupu kaset video i audio, płyt CD (czyli wszystkich nagrań audiowizualnych), programów komputerowych, jeśli otworzyłeś ich opakowanie,
-zrezygnować z produktu lub usługi, jeżeli została ona wykonana według Twojego indywidualnego zamówienia,
-zrezygnować z produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu,
-zrezygnować z prenumeraty prasy,
-zrezygnować z usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Panelealle