Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CYCRA PROBEND HANDBARY + MOCOWANIA 22 lub 28 mm

15-04-2015, 7:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 549 zł     
Użytkownik motosudety
numer aukcji: 5181468239
Miejscowość dzierżoniów/wrocław
Wyświetleń: 14   
Koniec: 15-04-2015 07:20:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

503-[zasłonięte]-779
[zasłonięte]@interia.pl
gg:[zasłonięte]16627

Adres

sklepu

ul. Bat. Chłopskich 5
58-200 Dzierżoniów
box_img

box_img
.

box_img

box_img

Cennik jest indywidualny
do każdej aukcji.

Na życzenie wysyłamy kurierem.

 

Kupując kilka przedmiotów za wysyłke płacisz tylko raz !

 

 

Przed kupnem proszę sprawdzić cennik wysyłki

box_img

http://www.cycraracing.com/images/2010Logo.jpg

 

 

 

 

 

 

http://img67.imageshack.us/img67/2923/smmybike004jm0.jpg

 

http://www.sklep.motox.com.pl/images/Kategorie/Nadwozie/Oslony/CycraProBar/pro_bar_yel.jpg

 

 

CYCRA  PROBEND  OSŁONY DŁONI  ŻÓŁTY 

+ MOCOWANIA


 

NA KIEROWNICE 

 

22 mm  lub 28 mm

 

 

( KTM , HUSABERG , HUSQVARNA  I INNE ENDURO )

 


 


PROFESJONALNE HANDBARY

 

 


  


 Handbary to jedno z popularniejszych słów w offroadzie. Nazwa tego rodzaju osłon pochodzi z języka angielskiego i dosłownie oznacza „metalowe osłony rąk” (hand – dłoń i bar – osłona, pręt, krata). Jest to rodzaj osłon całkowicie zintegrowanych z kierownicą, tzn. posiadają uchwyty przy klamkach hamulca i sprzęgła, a drugie końce są wkręcone w zewnętrzne otwory kierownic przy pomocy kołków rozporowych. To powoduje, że dłoń, dźwignie, uchwyty i inne elementy znajdujące się wewnątrz są szczelnie osłonięte i mocno zabezpieczone. Zaletą jest niemal 100 proc. zabezpieczenie przed uderzeniami i uszkodzeniami.

Gdy osłony są dodatkowo wyposażone w aluminiowy pręt, to motocykl może runąć w przepaść, a klamki i tak będą całe. Zaletą jest to, że można motocykl wywracać na kamienie, korzenie lub uderzać kierownicą o dość solidne przeszkody, jak drzewa, a ręka i elementy na kierownicy pozostaną nieuszkodzone. Handabary są szczególnie lubiane prze zwolenników enduro, hard enduro, ciężkich motocykli enduro (tzw. dakarówki) oraz quady, szczególnie te przeprawowe. Ponadto handbary to obowiązkowe wyposażenie motocykli supermoto.

Uwaga: handbary nie nadają się zupełnie do motocrossu! Na skokach lub whoopsach (poprzeczne nierówności, tralka), gdyby komuś ręka zsunęła się pomiędzy handbar i kierownicę, to grozi złamaniem. Handbar jest sztywny (nawet sam plastik bez pręta) i można złamać rękę. Motocykle wyposażone w handbary raczej powinny unikać jazdy po torze motocrossowym. To taka dobra rada, którą usłyszałem kilka lat temu od bardziej doświadczonych kolegów motocrossowców. Oczywiście handabary, tak jak „listki”, dzielą się na gorsze (sam plastik) i lepsze (wyposażone w aluminiowy pręt wzmacniający oraz wymienne dodatki), np. Cycra ProBend, które mają każdą część wymienną, jak plastikowe osłony, kołki rozporowe, uchwyty, boczne osłony. Ponadto ten model handbarów posiada kilka sposobów mocowań do kierownicy, co umożliwia dopasowanie ich do każdego motocykla lub qauda niezależnie od ilości i wielkości dźwigni, uchwytów, pompy hamulca i sprzęgła, lusterek, a nawet nawigacji GSP!

Mamy nadzieję, że te kilka podstawowych informacji rzuci więcej świata na osłony rąk i dylematy związane z ich wyborem.

 

 

 

 

 

  

 http://www.advrider.com/forums/attachment.php?attachmentid=203143&d=123<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>1389

 

 

 

 PROBEND BAR END SET

 PROBEND BAR END SET

 

 COMPOSITE PROBEND PLASTIC BUMPERS

 

 

   U-CLAMP HANDLEBAR MOUNT SYSTEM

 MOCOWANIA  DO KIEROWNICY

 

 

 

 

 http://img.webike.net/catalogue/11815/logo.jpg


 

  

 http://images.motorcycle-superstore.com/ProductImages/OG/0000-Cycra-Pro-Bend-Alloy-Bar-Pack.jpg

 

 

 

 

KOLOR  WYSTAWIONY ŻÓŁTY