Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CUSTOMER SERVICE Peter Shankman

22-05-2014, 2:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 113.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174476446
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-05-2014 02:15:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34067, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97470, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57328, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63024, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48324, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34067, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97470, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57328, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>63024, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48324

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Customer Service: New Rules for a Social Media World (Que Biz-Tech)

CUSTOMER SERVICE Peter Shankman

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Peter Shankman
Language: English
Publisher: QUE
Publication Date: 16 Dec 2010
Dimensions: 1.2 x 15.2 x 22.5 cm
Format: Paperback
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: A7D974709X

 

 


Use Social and Viral Technologies to Supercharge your Customer Service!
 
Using social media, you can deliver amazing customer service–and generate an army of fans who’ll promote you in good times, and rescue you from disaster. Now, legendary online marketing expert Peter Shankman shows you exactly how to do all that–without spending a fortune! Shankman draws on his immense experience as founder of the online growth company HARO and marketing consultant to multiple Fortune500 clients. He presents straight-to-the-point solutions for building customer loyalty, trust, and credibility online–and rebuilding it when catastrophe strikes. Companies around the world are driving enormous value from online customer service at remarkably low cost. You can, too. Peter Shankman will show you how–step-by-step, right now!
 
You’ll learn how to:
 
• Organize a small, powerful social media team on a tight budget
• Listen to what your customers, advisors, and markets are really saying
• Make prospects feel like rock stars from the moment they find you
• Choose online media that make the most sense for you
• Avoid wasting time with platforms that won’t help you
• Earn your customer’s loyalty, trust, and credibility
• Learn from other companies’ viral “disasters”
• Rebuild your credibility after you’ve taken a public “hit” online
• Make sure everyone hears your customers when they compliment you
• Capture all your customer knowledge–and use it in real time
• Keep people talking–and not just about you
 

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE ULTIMATE QUESTION 2.0 Reichheld, Markey

 FIVE STAR SERVICE Michael Heppell

 HIGH-TECH, HIGH-TOUCH CUSTOMER SERVICE Solomon