Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CUSTOMER CENTRICITY Peter Fader

25-10-2014, 1:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 95.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640083170
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-10-2014 01:21:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36301, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96332, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09209, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30803, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33491, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36301, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96332, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09209, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30803, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33491

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Customer Centricity: Focus on the Right Customers for Strategic Advantage (Wharton Executive Essentials)

CUSTOMER CENTRICITY Peter Fader

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Peter Fader
Language: English
Publisher: Wharton Digital Press
Publication Date: 15 May 2012
Dimensions: 21.2 x 13.8 x 1 cm
Format: Paperback
Pages: 128
Condition: NEW
Product_ID: 161C6CA166

 

 

Not all customers are created equal. Despite what the tired old adage says, the customer is not always right. Not all customers deserve your best efforts: in the world of customer centricity, there are good customers...and then there is pretty much everybody else. Upending some of our most fundamental beliefs, renowned behavioral data expert Peter Fader, Co-Director of The Wharton Customer Analytics Initiative, helps businesses radically rethink how they relate to customers. He provides insights to help you revamp your performance metrics, product development, customer relationship management and organization in order to make sure you focus directly on the needs of your most valuable customers and increase profits for the long term.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE CUSTOMER-CENTRIC YOU Stephen Hewett

 THE CHALLENGER SALE Matthew Dixon, Brent Adamson

 DESIGNING THE CUSTOMER-CENTRIC ORGANIZATION Nardi

 CUSTOMERCENTRIC SELLING Bosworth, Holland

 DESIGNING FOR GROWTH Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie

 PREDATORY THINKING Dave Trott