MODEL: L201
ROK PRODUKCJI: 1991
PRZEBIEG: 160 000km
SILNIK: ED10K fabrycznie 42KM (obecnie ~ 45KM)
ZAWIESZENIE: sportowe amortyzatory Kayba + czerwone twarde sprężyny Vogtland (ściągnięte z Niemiec) obniżające Cuore o 35mm
UKŁAD DOLOTOWY: dolot pobierający chłodne powietrze z wysokości zderzka zakończony stożkiem Auto Jacky Sport (elegancki pomruk na wysokich obrotach)
WNĘTRZE: fotel kubełkowy Auto Jacky Sport + pasy szelowe 3-punktowe Schroth + elektronapinacz, brak tylnej kanapy
BODY: maska pomalowana na czarny mat, kilka naklejek (mogę zdjąć)
WYPOSAŻENIE: centralny zamek z pilota (2 komplety kluczyków), radio kasetowe BLAUPUNKT Lubeck cc20 + 2 głośniki w drzwiach, obrotomierz wyskalowany do 10k!, podgrzewana tylna szyba, elektrycznie regulowane światła
KOŁA LATO: 13‘ felgi stalowe wypiaskowane i proszkowo pomalowane na żółty z palety prodrift w firmie renowacjafelg.pl (300zł) + roczne opony Dębica Passio 2 155/65/13 (500zł)
KOŁA ZIMA: 12‘ felgi stalowe wypiaskowane i proszkowo pomalowane na zielony z palety prodrift w firmie renowacjafelg.pl (300zł) + opony Dębica Frigo 135/75/12 (pojeżdżą jeszcze spokojnie jeden sezon)
OC: opłacone do września 2012r.
Przegląd: ważny do marca 2013r.
W Cuore zostało zrobione:
- Sprzęgło; oryginalne Daihatsu (przejechane ok 15 tysięcy km)
- Cały układ wydechowy + mocowanie (poprzednia zima)
- Wahacze przód (poprzednia zima)
- Gumy stabilizatora poprzecznego + manszety (poprzednia zima)
- Linka skrzyni biegów robiona na zamówienie (sierpień 2011)
- Tarcze hamulcowe przód (listopad 2011)
- Klocki TRW przód (listopad 2011)
- Łożyska przednie (listopad 2011)
- Wyregulowany gaźnik (styczeń 2012)
- Przewody zapłonowe SENTECH (tydzień temu)
+ oczywiście wszystkie filtry, płyny i olej wymieniane regularnie
Do auta dodaję:
- Komplet nowych świec NGK BPR6EY-11
- Nową podsufitkę + klej
- Drugą skrzynię biegów
- Drugi alternator
- Oryginalny fotel kierowcy + kanapę tylną wraz z pasami
Samochód budzi spore zainteresowanie, szczególnie na letnich żółtych felgach. Dobry stosunek masy do mocy (600kg-sprawdzone) sprawia, że jest zrywny i energiczny. Łatwo się nim parkuje, wszędzie się zmieści i mało pali. Był regularnie myty, woskowany, odkurzany. Codziennie dojeżdżałem nim na uczelnię i do pracy. Nigdy mnie nie zawiódł. Podwozie jest w stanie idealnym (opinia mechaników). Blacha wymaga kilku poprawek: wgnieciony prawy próg (kupiony w takim stanie przez poprzedniego właściciela, mi to nie przeszkadzało), fragment klapy bagażnika, nadkola tył). Fajny pojazd dla młodej osoby, szczególnie, że rejestracja na B1 to kwestia formalna.
Istnieje możliwość zakupu samochodu w trzech wariantach cenowych:
1) Cena 2500zł to cena Cuore na kołach zimowych bez fotela kubełkowego i pasów szelkowych (zamontowany standardowy fotel).
2) Cena 3000zł to cena Cuore z dwoma kompletami kół (lato i zima) oraz seryjnym fotelem.
3) Cena 3500zł to cena Cuore z fotelem kubełkowym i pasami szelkowymi oraz z dwoma kompletami kół (dodaję seryjne fotele).
Oczywiście ceny te podlegają negocjacji. Jestem otwarty na propozycje.
Więcej informacji: 506-[zasłonięte]-478.
ZDJĘCIA: