Tytuł | Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych |
Autor | Gabe Zichermann, Christopher Cunningham |
Wydawnictwo | Helion |
Wydanie | |
Oprawa | miękka |
Ilość stron | 168 |
Waga | 0.3000 kg |
Wymiary | 168x237 |
ISBN | 978[zasłonięte][zasłonięte]46398 |
Rok wydania | 2012 |
Cena okładkowa /Nasza cena | 39.00 zł /32.90 zł |
Nr referencyjny | Ref. nr: [zasłonięte]20585 |
Stan | Książka nowa. |
OPIS KSIĄŻKI
Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!
Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem...
Milion Książek, 01-651 Warszawa ul. Gwiaździsta 5C/2 (biuro) tel. sprzedaż Allegro 22 [zasłonięte] 72 nr konta 75 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190930 [zasłonięte] 002967